بهروزی فر استان گیلان را نیز در جایگاه آخر برخورداری از زیرساخت های بهداشت و درمان در سطح کشور دانست و افزود: دوران شیوع ویروس منحوس کرونا با وجود همه مشکلات، موجب شد خدمات ارزشمند نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی را مشاهده کنیم.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛نماینده مردم فومن و شفت در حاشیه بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان فومن با تأکید بر اینکه مسئولان نباید با عملکرد نادرست خود مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند، گفت: مسئولان برای حل مشکلات مردم میدانی وارد عمل شوند.

خلیل بهروزی‌فر با اشاره به اینکه دستاوردها و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون و مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است، گفت: انحراف از مسیر شهدا سبب می‌شود تا به اهداف عالیه نظام و انقلاب دست نیابیم.

وی در ادامه به شرایط سخت امروز کشور به واسطه مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مردم برای حل مشکلات خود جایی را به جز مراجعه به مسئولان ندارند.

خدمات ارتش در دوران کرونا با وجود همه مشکلات نشان دهنده اخلاص و مردم یاری سربازان وطن است

خلیل بهروزی فر ، یکی از افتخارات این شهرستان را وجود مرجع عالیقدر جهان اسلام و تشیع، حضرت آیت الله بهجت(ره) دانست و اظهار کرد: متاسفانه شهرستان فومن از نظر شاخص برخورداری حوزه بهداشت و درمان پایین تر از سایر شهرستان های گیلان است.

وی استان گیلان را نیز در جایگاه آخر برخورداری از زیرساخت های بهداشت و درمان در سطح کشور دانست و افزود: دوران شیوع ویروس منحوس کرونا با وجود همه مشکلات، موجب شد خدمات ارزشمند نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی را مشاهده کنیم.

نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ماموریت خطیر اما ارزشمند نیروی زمینی ارتش در محرومیت زدایی بهداشتی و درمانی استان گیلان به ویژه فومن، عنوان کرد: نیروهای ارتش همانگونه که از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند، با فرمان رهبر معظم انقلاب برای حضور در صحنه مبارزه با کرونا نیز نقش آفرینی چشمگیری دارند که نشان دهنده اخلاص و مردم یاری سربازان وطن است.

بهروزی فر، سلامت و امنیت را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و یادآور شد: سلامت یکی از ارکان امنیت محسوب می شود و لذا امیدواریم در کنار افتتاح بخش آی.سی.یوی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شاهد بهره برداری از دو بخش سی.تی اسکن و ام.آر.آی نیز باشیم.

 


نماینده‌ مردم فومن و شفت با تأکید بر اینکه تأمین رفاه اجتماعی یکی از آرمان‌های انقلاب و نظام بوده و هست، افزود: متأسفانه آنگونه که شایسته بوده نتوانسته‌ایم این رفاه را برای مردم ایجاد کنیم.

خلیل بهروزی‌فر با بیان اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس در حال بررسی است، اظهار کرد: با پیگیری صورت گرفته مقرر شد مجلس شورای بر روی تلفیق طرح کمیسیون اجتماعی و لایحه ارائه شده توسط دولت در یک بازه زمانی ۴۵ روزه کار کند.

وی برون‌سپاری برخی از وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی را مورد تایید مجلس شورای اسلامی ندانست و افزود: متأسفانه برخی از وزارت‌خانه و سازمان‌های دولتی شروع به برون‌سپاری کرده‌اند که این اقدام مورد تایید مجلس شورای اسلامی نبوده و تا پایان سال طرح ساماندهی کارکنان دولت تبدیل به قانون می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کارشکنی بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن بیان کرد: با وجود آنکه بانک‌ها طبق قانون اختیارات زیادی دارند و به نوعی دولت سایهمحسوب می‌شوند اما در پرداخت وام ودیعه مسکن کارشکنی می‌کنند، لذا به این منظور فراکسیونی در مجلس به‌زودی تشکیل و در آن فراکسیون علت کارشکنی بانک‌ها بررسی می‌شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از نمایندهگان نیروی زمینی ارتش در گیلان در راستای محرومیت زدایی از تلاش سرهنگ خلبان رحمانی نماینده ارتش در گیلان تقدیر نمود و تاکیدکرد؛امیدواریم مسئولان و مدیران از همت والا و ارزشی چنین انسانهای با اخلاص الگو بگیرند.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری