به گزارش صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری شهرستان فومن عصر امروز به منظور آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فومن و بخشدار سردار جنگل شهرستان فومن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان  مدیر کل پدافند غیر عامل گیلان امام جمعه شهرستان و مسئولان و مدیران در سالن اجتماعات فرمانداری فومن برگزار […]

به گزارش صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری شهرستان فومن عصر امروز به منظور آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فومن و بخشدار سردار جنگل شهرستان فومن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان  مدیر کل پدافند غیر عامل گیلان امام جمعه شهرستان و مسئولان و مدیران در سالن اجتماعات فرمانداری فومن برگزار شد.

محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم  به حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و سایر مسوولان در جلسه شورای اداری و آرزوی توفیق برای کارگزاران مردم در دولت تدبیر و امیدگفت: یک روز قبل از بارندگی باتوجه به گزارش های هواشناسی شاهد بارش در روز جمعه بودیم و از صبح شنبه در قلعه رودخان و ماسوله رودخان شاهد وقوع سیلاب بی سابقه‌ای بودیم.

وی تصریح کرد: بعد از رودسر و لاهیجان بیشترین میزان بارش در فومن رخ داد و بسیاری از تاسیسات و ابنیه آسیب دید و پنج پل مواصلاتی و روستایی تخریب شد و شبکه آب روستایی، برق، مخابرات، گاز و فیبر نوری دچار خسارت شد.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه   با حضور مسوولان ارشد استان، مدبران کل، رییس سازمان امداد و نجات و غیره هم اکنون برق وصل شده است و برای اینکه جریان گاز به طور ایمن به دست مردم برسد کمی وصل شدن گاز طول کشید و من از همه اعضای شورای مدیران بحران قدردانی میکنم که تلاش می کنند  تا خدمات بهتری به مردم ارائه نماییم.

قاسم نژاد با بیان اینکه فومن یک شهرستان گردشگر پذیر است، اظهار کرد: به دلیل وجود قلعه رودخان و ماسوله اولین شهرستان گردشگر پذیر طبق آمار هستیم و اما زیرساخت‌های نظیر هتل ها و محل اقامتی ناکافی است که سبب شده مسافران زیادی در حاشیه خیابان ها مستقر شوند که چهره ناخوشایندی دارد.

وی یادآور شد: الحمدالله مدیران شهرستان بسیار ساعی و‌ کوشا در تلاش هستند.

فرماندار شهرستان فومن تغییر و تحولات را عادی دانست و یادآور شد: چرخه مدیریتی در سطح فرمانداری و ادارات همواره در جریان است تا از شایستگی و تجارب افراد مختلف به نحو مناسب استفاده گردد.

قاسم نژاد متذکر شد: هر دو عزیزی که امروز به چرخه مدیریتی اضافه می‌شوند از افراد باتجربه ای هستند که سال‌ها سابقه خدمت دارند و با در نظر گرفتن همه ابعاد ان‌شاءالله خادمان خوبی خواهند بود و با تجاربی که دارند برای بهبود وضعیت شهرستان به ما کمک خواهند کرد.

وی افزود: در آینده نزدیک همچنین خلاء مدیریت در دو پست دیگر نیز برطرف خواهد شد تا شاهد شتاب بیشتر در جریان خدمات دهی به مردم باشیم.

قاسم نژاد با قدردانی از عمار زیرک بخشدار سابق سردار جنگل گفت: ایشان سال‌ها در این سمت خدمت کرده اند و طی یک سال اخیر نیز مسئولیت بخش مرکزی را برعهده داشتند و همکار صدیق و خدمتگزاری بودند.

فرماندار شهرستان فومن یادآور شد: با توجه به شناختی که از شخصیت جناب زیرک دارم از ایشان می‌خواهم که از تجارب خود ما را بی بهره نکنند و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.