به گزارش صفیر گیلان؛حمید رضایی، معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن درمراسم معارفه خود در سالن آیت الله بهجت (ره) فومن با آرزوی توفیق برای دولت تدبیر و‌ امید اظهار کرد: از حمایت و پشتیبانی جناب آقای جمشیدنژاد و همچنین حجت‌الاسلام افتخاری قدردانی می‌کنم. وی با بیان اینکه خدا را شاکرم که […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛حمید رضایی، معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن درمراسم معارفه خود در سالن آیت الله بهجت (ره) فومن با آرزوی توفیق برای دولت تدبیر و‌ امید اظهار کرد: از حمایت و پشتیبانی جناب آقای جمشیدنژاد و همچنین حجت‌الاسلام افتخاری قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه خدا را شاکرم که توفیق خدمت رسانی به مردم را به من عطا کرده است، اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم نعمت است و خوشحالم که توفیق خدمت به مردم خونگرم و مهمان نواز شهرستان فومن  را پیدا کرده ام.

رضایی با بیان اینکه خدمت به مردم فومن جزو آرزوهای من بوده است، اظهار کرد: امیدوارم نعمت خدمت به مردم به نقمت تبدیل نشود.

image_2018_10_8-10_36_21_898_Fwg

وی با اشاره به سابقه همکاری خود با قاسم نژاد در فرمانداری ماسال اظهار کرد: ایشان از لحاظ تجربه و علمی از جایگاه بالایی برخوردار بوده و حق استادی به گردن من دارند.

این مسئول فلسفه وجودی ادارات را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: رضایت خداوند نیز در گرو رضایت مردم است.

رضایی با اشاره به کارشکنی‌های صورت گرفته در مسیر خدمت دولت به مردم اظهار کرد: کسب رضایت مردم بدون تعامل با سایر نهادها میسر نیست.