نشست فرمانداران و اعضای هیأت های اجرایی و نظارت حوزه انتخابیه فومن و شفت با داوطلبان مجلس شورای اسلامی این حوزه برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن،امروز دوشنبه ۹ بهمن، نشست اعضای ستادهای انتخاباتی دو شهرستان حوزه انتخابیه فومن و شفت و اعضای هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات این حوزه با داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

داوطلبان درخصوص وعده ها و حرف های که با مردم می زنید دقت کنند

فرماندار فومن با اشاره به این که مسئولیت مشارکت و سلامت انتخابات با ما است، از تعهد خود به برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن خبر داد.

مرجانی ضمن بیان این که قضاوت نهایی با مردم است، ادامه داد: این مردم ما هستند که حرف آخر را درخصوص انتخاب نمایندگان شایسته خود می زنند.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به این که مردم ما لایق بهترین ها هستند، افزود: ایشان همواره در سخت ترین شرایط پای نظام بوده اند و از جان خود مایه گذاشته اند. بنابراین ما مسئولان، موظف به حفاظت از حقوق مردم در هر شرایطی هستیم.

وی خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه فومن و شفت، گفت: درخصوص وعده ها و حرف های که با مردم می زنید دقت نظر داشته باشید، زیرا مردم امروز اهل تحلیل هستند و ما و شما را که خود را به ایشان عرضه کرده اید، به دقت قضاوت می کنند.

تضمین سلامت انتخابات با عزم متولیان

نقدی فرماندار شفت، با بیان این که انتخابات مظهر مردم‌سالاری و مشارکت عمومی در تصمیم گیری های سیاسی است، بر عزم متولیان در تضمین سلامت انتخابات تاکید کرد.

وی با اشاره به این که دست اندرکاران انتخابات در صدد برگزاری شایسته این آزمون سیاسی بزرگ هستند، به داوطلبان پیشنهاد کرد با احترام به قانون و رعایت بایسته های حقوقی، سهم موثری در برگزاری هرچه بهتر این رخداد داشته باشند.

داوطلبان انتخابات مجلس مرّ قانون را رعایت کنند

براری رئیس دادگستری شهرستان فومن با بیان این که تخلفات انتخاباتی در پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات انجام می شوند، اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس به خوبی از الزامات قانونی آگاهی دارند و انتظار داریم با همکاری و رعایت مرّ قانون، با مسئولین در برگزاری انتخاباتی سالم تعامل سازنده داشته باشند.

وی با اشاره به مساله تبلیغات زودهنگام و تشریح شماری از انواع مصادیق تخلفات تبلیغاتی، خواستار اهتمام داوطلبان در احترام به قانون و رعایت مفادی شد که از الزامات برگزاری انتخابات سالم است.

  • نویسنده : زلیخا صفری