به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت: درآمد‌های عمومی گیلان پارسال ۲ هزار و ۱۹۹ میلیارد و ۳۸ میلیون تومان بود که با توجه به میزان درآمد مصوب پیش بینی شده با تحقق ۱۲۳ درصدی، در مقایسه با سال قبل‌تر ۵۰ درصد افزایش داشت. علیرضا نوروزی با اشاره به سهم ۹۲ درصدی درآمد‌های استان در سال […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت: درآمد‌های عمومی گیلان پارسال ۲ هزار و ۱۹۹ میلیارد و ۳۸ میلیون تومان بود که با توجه به میزان درآمد مصوب پیش بینی شده با تحقق ۱۲۳ درصدی، در مقایسه با سال قبل‌تر ۵۰ درصد افزایش داشت.

علیرضا نوروزی با اشاره به سهم ۹۲ درصدی درآمد‌های استان در سال ۹۹، از محل درآمد‌های مالیاتی، افزود: درآمد‌های مالیاتیگیلان در سال گذشته ۱۳۰ درصد محقق شد که در مقایسه با سال قبل‌تر، ۵۵ درصد بیشتر بود.

وی اضافه کرد: پس از اداره کل مالیاتی استان، به ترتیب نیروی انتظامی با بیش از ۴ درصد سهم از کل درآمد‌های استان، اداره کل اسناد و املاک استان با ۲ و ۷ دهم درصد، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی با ۴۵ صدم درصد، بیشترین سهم از کسب درآمد‌های عمومی استان در سال ۹۹ را به خود اختصاص دادند.