مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان قول مساعد دادند تا در کمترین زمان با تامین اعتبارات اهالی این روستاها از پل ارتباطی بهرمند شوند

 اختصاصی/صفیر گیلان؛دهیاران و اعضای شورای اسلامی و اهالی ۵ روستا (کلفت،راسته کنار،بوئین،گوراپس پایین و ازبر در نامه ای خطاب به فرماندار شهرستان فومن و نماینده و نیز به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خواستار رسیدگی به  مشکلا پل ارتباطی این ۵ روستا شدند.  

 اهالی روستاهای مذکور با امضا کردن طوماری به غلامعلی نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ایشان درخواست کردند که با توجه موقعیت منطقه و اولویت راه ارتباطی ۵ روستا در راستای رونق منطقه نسبت به تعریف پروژه نصب پل در رودخانه قلعه رودخان  این روستاها دستورات لازم را مبذول دارند.

 گفتنی است این طومار توسط دهیاران و شوراهای اسلامی و اهالی روستاهای ارتباطی با روستای کلفت  توسط این رسانه به مدیر کل راهداری گیلان قبل از انتشار رسید و در کمتر از ۲۴ ساعت  مهندس نیک فهم از این روستاها بازدید نمود.

در این بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان قول مساعد دادند تا در کمترین زمان با تامین اعتبارات اهالی این روستاها از پل ارتباطی بهرمند شوند

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری