دکتر ابراهیمی در نشست با فرماندار فومن گفت: طبق بررسی ها، درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان فومن، از حیث نسبت پرسنل به مساحت فضای کار، شلوغ ترین درمانگاه کشور است و باید درخصوص رفع این مساله چاره اساسی اندیشیده شود.

به گزارش پایگاهخبری صفیرگیلان از فومن، دکتر ابراهیمی مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان گیلان با موسی فکور فرماندار شهرستان فومن ملاقات کرد.

فکور شهرستان فومن با اشاره به لزوم افزایش خدمات به بیماران، خواستار توسعه خدمات به ویژه در بخش درمان تخصصی شد و اظهار کرد: خدمات تامین اجتماعی به بیماران و مراجعین بسیار ارزشمند است و با توسعه بخش های تخصصی می توان بیماران بیشتری را پذیرش کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به‌ فضای مناسب برای توسعه مساحت و زیربنای ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی، می توان برای افزایش ظرفیت درمانگاه برنامه ریزی و کار اساسی کرد.

دکتر ابراهیمی مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن تشریح اقدامات و خدمات ارائه شده به مراجعین، حجم دریافت خدمات در درمانگاه شهرستان فومن را بالا اعلام کرد و اهمیت این مرکز درمانی در ارائه خدمات به بیماران را تشریح نمود.

وی با اشاره به آمار مراجعه به این درمانگاه، اظهار کرد: مردم روزانه از شهرهای فومن، صومعه سرا، شفت و همچنین ماسال و شاندرمن به این درمانگاه مراجعه می کنند.

وی افزود: طبق بررسی ها، درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان فومن، از حیث نسبت پرسنل به مساحت فضای کار، شلوغ ترین درمانگاه کشور است و باید درخصوص رفع این مساله چاره اساسی اندیشیده شود.

وی با اشاره به تلاش جهت احیای درمانگاه تامین اجتماعی در شفت، از برنامه ریزی جهت کاهش ترافیک و متناسب سازی مراجعه به درمانگاه فومن خبر داد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری