، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت در مراسم تجلیل از رساته ها در رشت با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال این هستند که از تاثیرگذاری شغل خبرنگاران سوءاستفاده کنند  گفت؛ اینها نامحرمان این حوزه هستند و خبرنگاران نباید اجازه دهند که دروازه این حرفه به روی همه باز باشد.

اختصاصی/صفیرگیلان؛تاج شهرستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت در مراسم تجلیل از رساته ها در رشت با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال این هستند که از تاثیرگذاری شغل خبرنگاران سوءاستفاده کنند  گفت؛ اینها نامحرمان این حوزه هستند و خبرنگاران نباید اجازه دهند که دروازه این حرفه به روی همه باز باشد.

وی افزود؛در جریان مباحث اخیر شورا و شهرداری رشت، حتی یک خبرنگار در این باره از بنده سوال نکرد،که به شهروندانم علاقه دارم یانه ولی من هم برای شهرم ناراحت هستم من هم دنبال پیشرفت شهر هستم.

تاج شهرستانی با ابراز گلایه از اینکه برخی از مشکلات مثل فاضلاب را چرا به شورا نسبت می دهند گفت؛ مگر ما دریچه فاضلاب ها را به داخل رودخانه رها کردیم این مشکل باید باهمکاری  رسانه و مجموعه شهری رفع شود.

تاج شهرستانی خواستار شد تا رساته ها وی را نقد کنند چون معتقدم نقد باعث تجربه کسب نمودن و بزرگی می شود.

 

وی از باج خواهی خبر نگار نماها ابراز گلایه نمود و خواستار شد تا خبرنگاران دست خبر نگار نماها را از این عرصه کوتاه کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت ، اما متاسفانه بحث خبرنگاری همچنان حرفه‌ای نشده است و بخشی از خبرنگاران دنبال اهداف خاصی هستند.