به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد حسن صفوی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان  با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان  ما درحادثه تروریستی مجلس و مرقد امام خمینی (ره) گفت: اینگونه حوادث برای اولین بار نیست که در کشور اتفاق می افتد و ما با این اتفاقات آشنایی دیرینه داریم. وی […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد حسن صفوی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان  با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان  ما درحادثه تروریستی مجلس و مرقد امام خمینی (ره) گفت: اینگونه حوادث برای اولین بار نیست که در کشور اتفاق می افتد و ما با این اتفاقات آشنایی دیرینه داریم.

وی کشتار اهل بیت پیامبر و به خاک و خون کشیدن مسلمان را با دهنه روزه هنر ندانست و افزود: دشمن بداند که امروزحسین و حسینیان زنده و علاقمند به راه شهدا هستند.

وی به گفتمان مادر شهید در حادثه تروریستی که در مراسم تشییع فرزندش گفت: من یک پسرم را که در سال ۶۰  به دست منافقان به شهادت رسید از دست دادم و امروز پسر دیگرم را در حادثه تروریستی  و حمله داعش  و خدا را شکر و سپاسگذارم.

امام جمعه شهرستان فومن به مسیری را که رهبر انقلاب برای ما انتخاب کرده اشاره و افزود: این مسیر و راه هرگز بی رهرو نیست و نخواهد بود.

صفوی با بیان اینکه دشمن امروز مجلس و جایگاه و مرقد امام (ره) را مورد هدف قرار داده گفت: دشمنان ما از چنین مکانیهایی محروم  وداشتن  رهبری فرزانه  محروم تر  و امروز سرنوشت ملت ایران در دست ملت است ودر کشورهای بیگانه و دشمن ما از اینگونه برنامه ها و انتخابات خبری نیست.

حجت الاسلام صفوی در بخشی دیگر از خطبه ای نماز جمعه فومن به وجود جوانان در مساجد  و مراسمات ماه مبارک رمضان اشاره و افزود: امروز در مساجد شهر فومن گرایش به معنویات و قرآن بیشتر از گذشته شده و این یعنی درک فضیلتهای قرآنی.

 

امام جمعه فومن به گفتمان رهبری راجب ۲۰۳۰ اشاره و فزود: با استقلال و آموزش از نظرات اندیشمندان و مفسران و … بهره برده  و استقلال از موضوعات مهم است.

امام جمعه شهرستان فومن مهمترین رویکرد دشمنان را ترویج همجنس بازی و بهایت خواند و گفت: امروز باید به این اصلتوجه شود و برخی مسئولان از روی نا آگاهی این ذلت را پذیرفتند.

.

صفوی به بیان رهبری در مورد نامه برخی افراد که خواستار پخش صدای افراد خاص قبل از اذان شدند اشاره و افزود: انهایی که این درخواست را داشتند استقلال فرهنگی ندارند.

.

امام جمعه فومن از هماهنگی مسئولان شهرستان احساس خرسندی نمود و گفت: امروز بسیاری از مشکلات به ویژه در ماه مبارک رمضان با تدابیر نیروی انتظامی کاهش و فضاهای خاص برای مسافران در این ماه فراهم شده و این باعث جلوگیری از روزه خواری عملی شده است.

وی در پایان خواستار شد تا همه مسئولان و ردم برای اتمام ساخت مصلای بزرگ شهر همت کنند.