به گزارش صفیر گیلان؛محسن کاوه سرمربی اسبق تیم ملی کشتی کشورمان در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو قهرمان فومنی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت خدمت ورزشکاران ویژه جامعه کشتی ایران و گیلان اظهار کرد: خاطرات خوبی از سهیل پرسته پسر خوب کشتی ایران دارم، فوت زنده‌یاد پرسته ضایعه دردناکی برای جامعه کشتی […]

به گزارش صفیر گیلان؛محسن کاوه سرمربی اسبق تیم ملی کشتی کشورمان در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو قهرمان فومنی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت خدمت ورزشکاران ویژه جامعه کشتی ایران و گیلان اظهار کرد: خاطرات خوبی از سهیل پرسته پسر خوب کشتی ایران دارم، فوت زنده‌یاد پرسته ضایعه دردناکی برای جامعه کشتی است، سه سال با ایشان از نزدیک کارکرده و از ایشان جز خوبی چیزی ندیدم هر چه دیدم خوبی بود و دوست داشت بزرگ و قهرمان شود.

وی افزود: وی در اخلاق سرامد بود علارغم اینکه من با بچه های زیادی کار کردم و وقتی این خبر را شنیدم برام خیلی سخت بود و اینجا بود که اشک و بغض همزمان بر این مربی پبشکسوت غلبه کرد و به تکرار گفت: هزاران حیف شد.

 

image_2019_3_24-3_32_13_609_Gxj

علیرضا رضایی پیشکسوت کشتی کشورمان نیزبا تسلیت فوت چهار کشتی‌گیر گیلانی و درگذشت سهیل پرسته اظهار کرد: یکی از تلخ‌ترین شب‌های زندگی‌ام با شنیدن خبر فوت این چهار جوان سپری شد.

وی اظهار کرد: زمانی که ۵ سال پیش به فومن ورود کردم و با  چک کردن شاگردان دیدم سهیل انگیزه و شخصیت پهلوانی دارد.

و گفتم باید ایشان را از اینجا نجات بدم و وقتی ادم جایی تمرین می کند ماهی تو حوضچه نهنگ نمی شود باید به دریا برود و من دیدم جای سهیل اینجا نیست و ایشان را به نزد پهلوان کاوه بردم و  ایشان ۱۸ باید در اردو می بود.

رضایی گفت: سهیل انگیزه  قهرمانی دنیا داشت و می گفت باید مدال طلای جهان را بگیریم و کادر فنی نظرش در انتخابی تیم ملی روی سهیل بود ولی خدا یاری نکرد.

سهیل پرسته و حسن علی نیا در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و این فقدان را به خانواده بزرگ کشتی و خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

IMG_1233

هادی حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال کشورمان نیز با اشاره به فوت چهار کشتی‌گیر گیلانی اظهار کرد: خبر فوت چهار جوان کشتی‌گیر شایسته کشورمان بسیار دردناک بود و این ضایعه بزرگ را به خانواده بزرگ کشتی تسلیت می‌گویم.