به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ، مسعود رهنما در آستانه هفته ازدواج گفت : با تلاشهای انجام شده وزارتخانه ، مشاوره پیش از ازدواج در کشور اجباری شده و در هفته ازدواج که از فردا آغاز خواهد شد نیز مرکز تخصصی مشاوره ازدواج خانواده رویش مهر در گیلان افتتاح می شود. وی افزود […]

 

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ، مسعود رهنما در آستانه هفته ازدواج گفت : با تلاشهای انجام شده وزارتخانه ، مشاوره پیش از ازدواج در کشور اجباری شده و در هفته ازدواج که از فردا آغاز خواهد شد نیز مرکز تخصصی مشاوره ازدواج خانواده رویش مهر در گیلان افتتاح می شود.
وی افزود : تا کنون ۳ مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در استان مجوز دریافت کرده اند .
مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت : فردا در آغازین روز هفته ازدواج ، مراسم سنتی و قدیمی ازدواج در آستارا برگزار خواهد شد که به نوعی حفظ ، احیاء سنت ها و آئین های ازدواج است .
مسعود رهنما با اشاره به برگزاری مرتب و تأثیر گذار ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار گیلان گفت : قرار است در هفته ازدواج در واقع یک هفته بدون طلاق را در گیلان داشته باشیم که از برآیند و تأثیرات نشستهای ساماندهی جوانان است .
وی در پایان گفت : در استان حدود ۵۷۷ هزار جوان در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال داریم که خواسته هایی چون اشتغال ، مسکن و ازدواج از مهمترین نیازهای آنها به شما می رود.