در راستای بررسی، پیگیری و حل مشکلات حوزه درمان، سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) با فرماندار این شهرستان دیدار و از نزدیک گفتگو کرد. در این دیدار فرماندار صومعه سرا تصریح کرد: در راستای تحقق برنامه‌های حوزه سلامت در کنار مسئولان و کارکنان مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان خواهیم بود.

به گزار ش پایگاه خبری صفیر گیلان؛  صبح امروز رحمان قنبر زاده سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) در دیدار با فرماندار صومعه سرا ضمن تشریح بخش های مختلف بیمارستان هم چون بخش دیالیز، اورژانس و … برای فرماندار، از کمبود ها و مشکلات سخن گفتند و خواستار پیگیری های جدی از طرف مسئولان شهرستان برای برون رفت از مشکلات شدند.

در ادامه مهدی صفاتی،  با بررسی نیاز‌ها و تشریح مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان صومعه سرا، نسبت به رفع مشکلات قول مساعد داد و گفت: باید از ظرفیت خیرین به خوبی استفاده کرد اما این باعث نمی شود که دولت به تکلیف خود عمل نکند و بایستی در موارد مشارکتی سهم دولت نیز کاملا مشخص گردد.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد: خیلی از مشکلات اگر در سطح شهرستان و استان قابل رفع هست پیگیری و در راستای حل آن اقدام میکنیم و اگر پیگیری ملی نیاز است به صورت تخصصی و کارشناسانه به مرکز کشور انتقال داده می شود.

فرماندار صومعه سرا تصریح کرد: در راستای تحقق برنامه‌های حوزه سلامت در کنار مسئولان و کارکنان مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان خواهیم بود.

*بیمارستان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۳ و در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع تاسیس شد.