به گزارش صفیر گیلان؛همزمان با ششمین روز از دهه فجر، ۲پروزه بهسازی و آسفالت راه روستایی در روستاهای پشتیر و چالکسر به طول ۷کیلومتر با حضور فرماندار صومعه سرا،مهندس توفیقی و دیگر مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید. گفتنی است این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومانی افتتاح شده است و تعداد ۷۸۰خانوار […]

به گزارش صفیر گیلان؛همزمان با ششمین روز از دهه فجر، ۲پروزه بهسازی و آسفالت راه روستایی در روستاهای پشتیر و چالکسر به طول ۷کیلومتر با حضور فرماندار صومعه سرا،مهندس توفیقی و دیگر مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

گفتنی است این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومانی افتتاح شده است و تعداد ۷۸۰خانوار از آن بهره مند خواهند شد.

میزان بهره مندی صومعه سرا از آسفالت راه روستایی در سطح استان ۶۶درصد است.

همزمان با ششمین روز از دهه فجر، پروژه بازسازی و اصلاح شبکه برق رسانی  با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان به صورت همزمان در ۸روستا و به صورت نمادین در روستای چالکسر مورد بهره برداری قرار گرفت.                                                                                                                        گفتنی است برای بهره برداری این پروژه ۴میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است. این روستاها شامل پشتمسارف پشتیر،چالکسر و…می باشد.

خانه بهداشت روستایی در تنیان در مساحت ۷۲مترمربع با اعتبار ۱۳۰میلیون تومانی به بهره برداری رسیده است.

امروز مهندس فتح اللهی بهمراه جمعی از مسئوولین شهرستان صومعه سرا از جانباز الله بخش خدادایان در منطقه تنیان دیدار کرد.

طرح ویزیت رایگان با حضور ۱۰پزشک عمومی و متخصص اطفال، دندانپزشک،ماما و عمومی در دبستان شهید نگارنده رشته پلنگان تنیان برگزار شد.

مهندس فتح اللهی از کاروان خیریه سلامت و معیشت شامل همیاران سلامت، اورزانس اجتماعی، دوستدار کودک و…در دبستان شهید نگارنده رشته پلنگان تنیان بازدید کرد.

بازدید از  بازارچه خیریه دانش آموزی دبیرستان نمونه دولتی حیات طیبه  بخشی دیگر  برنامه امروز فرماندار صومعه سرا بود.

مهندس فتح اللهی با حضور در گوراب زرمیخ جهت افتتاح پروژه های این بخش، با امام جمعه این بخش دیدار کرد.

فرماندار صومعه سرا  در این دیدار ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه با بیان اینکه خوشبختانه در دهه فجر امسال شاهد اتفاقات خوب در شهرستان می باشیم،گفت:در ماههای آینده نیز شاهد افتتاح پروژه ها نیز در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی به حضور و سخنرانی خود در خطبه های نماز جمعه گوراب زرمیخ اشاره کرد و گفت:در جمعه جاری ۱۹بهمن بنا است کلیه مسئولین شهرستان نیز در نمازجمعه این بخش حضور یابند.

وی به افتتاح ۱۹۰پروژه با اعتبار بیش از ۲۲میلیارد تومانی در زمینه های مختلف عمرانی،تولیدی،اشتغالزا و…همزمان با دهه فجر در صومعه سرا اشاره کرد و گفت:تعدادی از پروژه ها در زمینه علمی،تولیدی،ورزشی در سطح شهرستان با حضور استاندار گیلان مورد بهره برداری قرار گرفت.