علیزاده اظهار کرد: ادارات متولی و دستگاه های اجرایی مکلف به ارائه راهکار جهت مدیریت پسماند هستند و در صورت ناکامی در مدیریت این امر باید پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان از فومن؛ در روز یکشنبه مورخ ۱ خرداد ۱۴۰۱، جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان فومن به ریاست شاهین علیزاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

علیزاده با اشاره به این که مدیریت پسماند در حال حاضر بحث اول استان است، بر لزوم داشتن برنامه مدون برای مدیریت پسماند در شهرستان تاکید کرد.

وی با بیان این که جلسات برگزار شده مدیریت پسماند در شهرستان حول رسیدگی به کاستی ها و هم افزایی به منظور برنامه ریزی و تعیین اهداف در کاهش تولید پسماند برگزار می شود، اظهار کرد: ادارات متولی و دستگاه های اجرایی مکلف به ارائه راهکار جهت مدیریت پسماند هستند و در صورت ناکامی در مدیریت این امر باید پاسخگو باشند.

وی در ادامه خواستار این شد که با همکاری مسئولین و با بهره گیری از ظرفیت کارشناسی و تخصصی، اجرای اقدامات برنامه ریزی شده در دستور کار قرار بگیرد.

علیزاده با تاکید بر لزوم تخلیه سریع پسماند انباشت شده در آتش نشانی فومن، نارضایتی شهروندان از این امر را متذکر شد و اظهار کرد: مدیریت پسماند در شهرستان نیازمند اهتمام و همدلی تمام دستگاه ها و مسئولین است.