فرمانده انتظامی شفت از دستگیری سارق و کشف ۱۳۳ متر کابل برق سرقتی از وی در در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.
وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت‌ کابل برق در سطح شهرستان شفت و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های وقوع سرقت، متهم این پرونده‌ها و محل اختفاء وی را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت از دستگیری سارق داخل مغازه ضایعات فروشی و کشف ۱۳۳ متر کابل برق سرقتی از او خبر داد و بیان داشت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه سارق ۳۵ ساله به مرجع قضائی معرفی شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.