فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

دستگیری عاملان ضرب و شتم یک طلبه در رشت | او به کشف حجاب یک زن تذکر داده بود

  پرینت
دستگیری عاملان ضرب و شتم یک طلبه در رشت | او به کشف حجاب یک زن تذکر داده بود
شناسه خبر : 68447 | تاریخ انتشار : 15 فروردین 1402 - 9:43 | 184 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛سردار «عزیزالله ملکی» با اشاره به ایراد ضرب و شتم یک نفر طلبه روحانی توسط تعدادی از اراذل و اوباش و چاقوکشی منجر به جراحت وی از ناحیه کمر افزود: به دنبال چاقوکشی و ضرب و شتم و حمله به یک طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر در […]

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛سردار «عزیزالله ملکی» با اشاره به ایراد ضرب و شتم یک نفر طلبه روحانی توسط تعدادی از اراذل و اوباش و چاقوکشی منجر به جراحت وی از ناحیه کمر افزود: به دنبال چاقوکشی و ضرب و شتم و حمله به یک طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر در منطقه چمارسرای رشت در تاریخ نهم فروردین، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عاملان حمله به وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم احیاء امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه پلیس از این فریضه الهی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس، سرانجام هر چهار نفر از عاملان ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، برخورد پلیس با اراذل و اوباش و گردنکشان را قاطع و پشیمان کننده خواند و افزود: متهمان برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس هستند.
لازم به ذکر است روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر در مورخه نهم فروردین ماه به دنبال تذکر به کشف حجاب یک زن در محله چمارسرای رشت، با چاقو مورد حمله تعدادی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.