فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش در رشت | عزم جدی پلیس در برخورد قاطع با هرگونه شرارت و ناامنی

  پرینت
دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش در رشت | عزم جدی پلیس در برخورد قاطع با هرگونه شرارت و ناامنی
شناسه خبر : 47130 | تاریخ انتشار : 17 تیر 1400 - 16:16 | 271 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش که باعث اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش که باعث اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت توسط ۴ نفر از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در یکی از خیابان‌های شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران یگان امداد با همکاری کلانتری ۲۲ بلافاصله به محل اعلامی اعزام و مشاهده کردند، ۴ نفر با سلاح سرد در حال قدرت‌نمایی در بین مردم هستند، گفت: ابتدا این افراد شرور دعوت به آرامش شده ولی آن‌ها توجهی نکرده و قصد درگیری با ماموران را داشتند که با اقتدار و اقدام قاطع پلیس دستگیر و به قدرت‌نمایی آن‌ها پایان داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده اراذل و اوباش هستند افزود: متهمان ۱۵، ۲۴، ۳۳ و ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حافظی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع با هرگونه شرارت و ناامنی اذعان داشت: برخورد قانونی با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم از وظایف ذاتی پلیس است که به صورت جدی پیگیری می‌‎شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
سخنرانی خلبان رحمانی در جمع نمازگزاران گیلانی در مصلی بزرگ رشت
جنگ رسانه‌ای تاثیرش بیش از جنگ موشک‌ها است
قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پشتوانه بزرگ سیاسی برای سیاستمداران ما در کل جهان است
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.