مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ترویج نگهداری از حیوانات در بین آحاد جامعه بویژه بانوان و دختران گفت: دشمن به دنبال ربودن حس مادری از دختران جامعه ما است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی شامگاه شنبه در جشن میلاد حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر در رشت اظهار کرد: امام شناسی منجر به خودشناسی و خداشناسی می‌شود و سعادت و خوشبختی به همراه دارد.

وی با تاکید بر توجه به سیره رضوی افزود: تعلیم و تربیت فرزندان بر اساس سیره، روش و منش پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) منجر به خانواده و جامعه رضوی و علوی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان قلب را میعادگاه و محل پذیرش محبت‌ها و نفرت‌ها برشمرد و بیان کرد: قلوب فرزندانتان را با نور ایمان و معنویت پرورش دهید.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه فرزندانتان را با قرآن مأنوس کنید، گفت: جریان و تراوش حّب و محبت اهل بیت در دل افراد منجر به انسان سازی می‌شود.

وی، نقش خانواده و مادر را در تربیت نسل ولایی و الهی بسیار مهم برشمرد و افزود: مادران نقش بسیار مؤثری در علوی، فاطمی و رضوی بار آوردن فرزندان دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ارزش و جایگاه دختر و مادر در نظر اسلام و قرآن اضافه کرد: دختر از این باب که در آینده استعداد مادر شدن دارد از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به تلاش دشمن در دستبرد فرهنگی و اعتقادی در جامعه اسلامی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند فرهنگ مادری را از جامعه اسلامی و علوی حذف کند.

وی با اشاره به ترویج نگهداری از حیوانات در بین آحاد جامعه بویژه بانوان و دختران افزود: دشمن دنبال ربودن حس مادری از دختران جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خدمت به اهل بیت علیهم السلام هزینه مادی نمی‌خواهد، گفت: خدمت به اهل بیت و امام رضا(ع) با خرج محبت و مهربانی اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دعوای دشمن سر نورانیت الهی است، اضافه کرد: دعوای دشمن و شیطان سر حجاب و بی حجاب نیست آنها دنبال خاموشی نورانیت هستند.