اختصاصی/صفیر گیلان؛سید کاظم دلخوش ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا  برگزار شد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان  و تقدیر از فرماندار بخاطر برگزاری این جلسه گفت:. شرایط فعلی کشور آن چیزی  است که قابل صحبت کردن  و حل شدن ست. وی شرایط این روز کشور  و جنگ […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛سید کاظم دلخوش ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا  برگزار شد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان  و تقدیر از فرماندار بخاطر برگزاری این جلسه گفت:. شرایط فعلی کشور آن چیزی  است که قابل صحبت کردن  و حل شدن ست.

وی شرایط این روز کشور  و جنگ نرم داخلی جامعه بین الملل را  نیاز به دانستن احاد ملت ایران خواند و گفت: امروز دشمن با هزینه کردن را جنگ نرم  علیه ما تدارک و طراحی می بیند.

دکتر دلخوش حساسیت امروز کشور را  نسبت به دوران جنگ خیلی بالاترخواند و اظهار کرد:مردم عزیز ایران به شعار جنگ اقتصادی بیشتر دقت کنند.

نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه هرکس از ظرفیت ها بر علیه کشور استفاده کند خیانتکار است گفت:امروز تحریم تحریم واقعی است و  دو تا سه کشوری که با ما ارتباط داشتند دشمن می خواهد  این ارتباط را نیز قطع کند.

صومعه سرا دلخوش

امریکا باید از  برجام خارج  شود نه  ایران

دکتر دلخوش درک وضعیت امروز کشور از سوی مردم و مسئولان را حائز اهمیت خواند و افزود: هرکسی با هر سمتی شرایط فعلی را درک نکند و حرکتی انجام دهد که به ضرر کشور و ملت باشد به کشور و نظام و ملت خیانت کرده است.نماینده صومعه سرا در مجلس در ادامه با بیان اینکه امروز شاهد تحریم‌های واقعی علیه ایران هستیم، بیان کرد: در زمینه برجام عملکرد خوب بوده البته نواقصی وجود دارد ما نیز تا زمانی که طرف مقابل از برجام خارج نشود از این پیمان خارج نمی‌شویم ولی اقدامات قانونی خود را نیز انجام خواهیم داد.

وی مهمترین اهداف  دشمن را خارج شدن از برجام توسط ایران و ایجاد جنگ روانی خواند و گفت: امروز ما از لحاظ سلاح دفاعی هیچ نگرانی نداریم زیرا سپاه و اطلاعات مجهزترین سیستم و تجهیزات دفاعی را دارند.

نماینده مردم صومعه سرا گفت: ما از برجام عقب نمی رویم و هوشیار و مقتدارانه حرف می زنیم و در برجام هستیم  و تا اخر هم هستیم اگر چه می دانیم طرف دیگر ما هم هوشیار است.

هر  رسانه می‌تواند یک سرباز قدرتمند برای نظام باشد

وی خواستار شد تا رسانه ها مشکلات و شرایط امروز جامعه را برای مردم تبیین کنند زیرا شرایط شرایط سختی است ولی هدف آمریکا و کشورهای اروپایی از ایجاد فشار اقتصادی تسلط بر منابع و سرمایه ایران است..

دکتر دلخوش به  آلودگی فضای مجازی  اشاره و افزود: امروز این فضا مسئولان نظام را گاهی به نا حق آلوده معرفی می کند  و این جنگ نرم اثر گذاریش بیشتر است .

وی افزود: اشتباه یک مسئول را نباید به پای همه ی مسئولان نوشت  گفت:تلاش کنیم تا جهت رونق حوزه های فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی و اشنایی مسئولان به وظایفشان  بیشتر گام برداریم.

ایشان ضمن تقدیر از اصحاب قلم و رسانه گفت: امروز نیاز است تا اصحاب مطبوعات هر کدام به عنوان یک سرباز قدرتمند برای نظام قلم بزند و با روشنگری مردم را پای کار بیاورد.

image_2019_5_9-3_38_52_607_yBc

دشمن با هزینه بالا در صدد خرد کردن استخوان اقتصادی کشور ماست

ایشان به پرداخت ۴ و نیم میلیارد دلاری عربستان به ترامپ گفت: سران کشور عربستان به ملت خود خیانت کردند.

دکتر دلخوش با بیان اینکه در مذاکرات برجام ۱۸ کشور اعلام همکاری اقتصادی با ایران را امضا کرده بودند گفت: امروز بیرون امدن کشور ها از برجام که حاصل دست دشمنان ماست  فقط در راستای ضربه زدن و ساقت کردن حکومت ماست.

وی خواستار شد تا حواس ملت ایران جمع باشد  و در یک بخش ناظران اقتصادی باید توجه کنند و  اخلاق مداری را در بحث اقتصادی رعایت و بعد اینکه همه ی ما شرایط را درک کنیم.

  ایشان با اشاره به اینکه امروز وضعیتی که دشمن ساخته از جنگ ۸ ساله بدتر است گفت:شرایط رو به بهبود نیست و همه درک کنیم تا هر کس کار خودش را درست انجام دهد.

نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به اینکه نظارت در شهرستان باید بیشتر شود گفت: ما جلسات متعدد در کمیسیون چای و نان داشته ولی نباید مارادونا را ول و به غضنفر بچسبیم.

ایشان به گذاشتن اعتبارات برای برخی بخشها  و پروژه ها گفت: این پول نباید صرف قاچاق کالا و غیره شود و نیاز است هر کس قاچاق می کند اعدام شود.

وی افزود: امروز برای یک پروزه و اوردن ۲۰۰ میلیون تومان پول ماهها وقتصرف می شود پس به هر دلیلی پروژه ها را نخوابانیم که این نیز خیانت است.

سید کاظم دلخوش اباتری در پایان جلسه شورای اداری به مشکلات بازاریان اشاره و افزود: امروز بازاریان در بخش مالیاتی با چالش های زیادی مواجه هستند علارغم اینکه این روز ها شرایط اقتصادی بازار نیز خوب نیست.

تنظیم// زلیخا صفری راسته کناری

image_2019_5_9-3_40_18_342_mLM image_2019_5_9-3_40_40_859_0ha