صفیر گیلان؛نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به وضعیت تأسف‌بار بیماران کرونایی در استان‌های شمالی از هیأت رئیسه مجلس خواست تا تیمی را جهت نظارت بر وضعیت بیماران کرونایی به استان‌های شمالی اعزام کنند.

به گزارش صفیر گیلان؛ سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه، ۲۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری ضمن انتقاد از نبود تجهیزات و دارو در استان‌های شمالی کشور گفت: بالاترین میزان فوتی‌ها را صومعه‌سرا در طول تاریخ خود طی روز گذشته داشته است، لطفا تیمی تشکیل دهید تا از استا‌ن‌هایی مانند مازندران، گیلان، گلستان و سایر استان‌ها با وضعیتی مشابه و خطرناک بازدید کنند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت کاملاً بهم ریخته است و بیماران در خیابان و حیاط بیمارستان خوابانده می‌شوند، اکثر استان‌ها دارای وضعیتی مشابه هستند بنابراین از سپاه بخواهید تا بیمارستان های صحرایی خود را تجهیز و برپا کنند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: امروز مجمع نمایندگان استان گیلان و مازندران نامه‌ای را به بنده ارائه کردند که طی آن از مردم خواسته‌اند از مسافرت به این استان‌ها به دلیل شیوع بی حد و حصر کرونا خودداری کنند.

وی خواستار ورود جدی وزارت بهداشت برای حل مشکل بیماران کرونایی در این استان‌ها شد و تأکید کرد: از مردم بزرگوار و فهیم کشورمان استدعا داریم که امان دهند و فعلاً به این استان‌ها سفر نکنند.