به گزارش صفیر گیلان، رشت، در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور میر شمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه، سه پروژه آسفالت راه روستایی در بخش کوچصفهان، شامل راه روستایی روستاهای برکاده بالا و لاله دشت با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان و همچنین روستای جیرسرا به طول سه کیلومتر […]

به گزارش صفیر گیلان، رشت، در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور میر شمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه، سه پروژه آسفالت راه روستایی در بخش کوچصفهان، شامل راه روستایی روستاهای برکاده بالا و لاله دشت با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان و همچنین روستای جیرسرا به طول سه کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان، مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین پروژه آسفالت راه روستایی روستای علیسرا، با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در بخش کوچصفهان با حضور معاونین فرماندار و دیگر هیئت همراه افتتاح گردید.

خاطرنشان می گردد در بخش کوچصفهان ۱۱ پروژه با نظارت بنیاد مسکن و با اعتبار چهار میلیارد تومان، در هفته دولت، به بهره برداری رسیدند.

همچنین امروز کارخانه برنجکوبی گیلان مدرن، در روستای پشکه بخش کوچصفهان، با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ده نفر، مورد بهره برداری قرار گرفت.

طرح تجهیز اراضی روستای شیرایه در بخش کوچصفهان با مساحت۸۰ هکتار و اعتبار ۵۴۶ میلیون تومان، از دیگر پروژه هایی بود که مورد مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح و بهره‌برداری از دو پروژه شهرداری لولمان در بخش کوچصفهان، شامل پروژه بلوار پارک ساحلی با اعتبار یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان و پروژه بلوار شهید میرزایی با اعتبار ۷۸۰ میلیون تومان صورت پذیرفت. خاطرنشان می گردد پروژه بلوار شهید میرزایی، با همکاری شهرداری لولمان و اداره راهداری، انجام پذیرفته است.