صفیر گیلان؛بهارمست با بیان اینکه دوران سرپرستی فضای تنفس برای مدیران مجموعه نیست، تاکید کرد: رشت امروز نیازمند تلاش مضاعف است و خدمات رسانی ما به شهروندان باید دو چندان شود

به گزارش صفیر گیلان؛ پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی شهرداری با حضور اعضای شورای شهر رشت برگزار شد.

علی بهارمست در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت شهرداری با توجه به گستردگی و پیچیدگی آن بسیار دشوار است و مطمئناً کسی که در رأس مدیریت شهرداری قرار می گیرد باید علاوه بر فشار پیشبرد امور شهر تلاش وافری برای خدمات رسانی مطلوب به مردم داشته باشد.

 

وی با اشاره به سابقه اجرایی و تلاشهای مهندس احمدی شهردار پیشین در نظم بخشی به مجموعه شهرداری رشت، گفت: با توجه به سوابق اجرایی و تجربیات ارزشمند مهندس احمدی در استانداری و فرمانداری چند شهرستان، شاهد تحولات خوبی در مجموعه شهرداری بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

سرپرست شهرداری رشت خواستار پیگیری سریع اعضای شورا در معرفی شهردار رشت شد و افزود: با توجه به اینکه خدمات شهری تعطیلی نداشته و مردم همیشه از شهرداری انتظار خدمات رسانی دارند، کوتاهی در خدمات رسانی پذیرفته نیست و به نمایندگی از همه پرسنل شهرداری و مدیران کار آزموده مدیریت شهری از شورای محترم شهر تقاضا دارم تا فرایند انتخاب شهردار را هر چه سریعتر پیگیری کنند.

 

وی افزود: به عنوان یک سرباز شهرداری با توجه به تکلیفی که بر عهده ام نهاده شده فرایند انتخاب شهردار هر زمانی که به طول انجامد با تمام وجود مسئولیتها را به بهترین نحو ممکن با مجموعه همکاران به انجام خواهیم رساند تا خللی در خدمات رسانی به مردم ایجاد نشود.

 بهارمست با بیان اینکه دوران سرپرستی فضای تنفس برای مدیران مجموعه نیست، تاکید کرد: رشت امروز نیازمند تلاش مضاعف است و خدمات رسانی ما به شهروندان باید دو چندان شود که قطعاً اینگونه خواهد بود تا هیچ خلل و کاستی در خدمات‌رسانی ایجاد نشود.

 سرپرست شهرداری رشت خواستار ارائه برنامه‌های مدیران شهرداری تا پایان سال جاری شد و اظهار کرد: مدیران شهرداری موظف خواهند بود که برنامه های خود را تا پایان سال جاری آماده و ارائه کنند تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

 وی در پایان رسیدگی به وضعیت پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های نیمه تمام و پرداخت به موقع حقوق پرسنل را از اولویت های کاری خود عنوان کرد.