صفیر گیلان؛نماینده ولی فقیه در گیلان گرانی کالا را سبب رنج مردم عنوان کرد و گفت: از دولتمردان می خواهیم تمام تلاش خود را بکار ببرند ثبات قیمت را در بازار ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر که در فضای باز اقامه شد با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: امسال ماه مبارک رمضان برای مسلمانان برخی کشورها مانند افغانستان با تلخی هایی همراه بود و افرادی نمازگزاران را در مساجد بعضی شهرهای این کشور مورد حمله وحشیانه قرار دادند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم امسال جمهوری اسلامی ایران عظمت خود را در دنیا پیدا کرد و مسلمانان و آزادی خواهان جهان امیدوار ماندند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گرانی کالا مردم را رنج می دهد، تصریح کرد: از دولتمردان می خواهیم تمام تلاش خود را بکار ببرند ثباترا در بازاز ایجاد کنند.

آیت الله فلاحتی به امیدواری مردم به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مسئولان باید گلوگاه هایی که موجب بی ثباتی در بازار می شود، را بگیرند.

وی با توصیه به مسئولان گیلان، بیان کرد: متولیان امر تلاش کنند مشکلات برای مردم در بازار و کشاورزان در فصل زراعی ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: امسال مردم روزه دار در ماه مبارک رمضان مساجد را پر کردند.

آیت الله فلاحتی به امید مردم مومن و روزه دار به پروردگار اشاره کرد و گفت: مردم در ماه مبارک رمضان با روزه داری خودسازی کردند و خدای متعال این اعمال مومنان را می پذیرد.