با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش،

دومین بیمارستان دائمی و مجهز تنفسی ارتش در خاش افتتاح شد

  پرینت
دومین بیمارستان دائمی و مجهز تنفسی ارتش در خاش افتتاح شد
شناسه خبر : 47812 | تاریخ انتشار : 08 مرداد 1400 - 16:40 | 301 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

دومین بیمارستان دائمی و مجهز تنفسی ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار سیستان و بلوچستان و ائمه جمعه شیعه و سنی در خاش افتتاح شد

 

وی افزود: امروز به دست فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چهارمین بیمارستان تخصصی تنفسی سیار در سیستان و بلوچستان و دومین بیمارستان تنفسی در خاش راه‌اندازی می‌شود بیمارستانی که ساخت آن در روز یکشنبه شروع شده و همه مجموعه از کارکنان آن تا فرماندهی شبانه‌روز از آن روز تا امروز بیدار بوده و حتی مردم این منطقه نیز در ساخت آن تلاش کردند.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش بیان کرد: تمام تجهیزات و امکاناتی که در بیمارستان تخصصی تنفسی خاش می‌بینید از عصر روز یکشنبه از استان‌های دیگر آمده و در اینجا مستقر شده و از همان روز عملیات اجرایی آغاز شده این بیمارستان یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابه بوده و قابلیت افزایش تا ۱۰۰ تخت خواب را نیز دارد.

وی تصریح کرد: بیمارستان تخصصی تنفسی خاش از لحظه افتتاح قابل بهره‌برداری است و می‌تواند بیماران را پذیرش کند این بیمارستان دارای دستگاه اکسیژن‌ساز، اتاق احیا و مانیتورینگ و همه آنچه که باید در بخش بیمارستانی مورد استفاده قرار گیرد است.

سرهنگ رحمانی گفت: همه تجهیزات بیمارستان تخصصی تنفسی خاش نو و جدید هستند و برای نخستین بار به این شهرستان اهدا شده است.

وی ادامه داد: همچنین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایر استان‌ها هم اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند و خارج از بحث‌های آبرسانی در استان‌هایی مانند خوزستان و سیستان و بلوچستان اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده و با تمام مشغله‌ای که دارند به خاطر مردم نجیب، باصفا و مؤمن این استان شبانه به منطقه آمده‌اند و در کنارتان هستند.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش تصریح کرد: من به عنوان سرباز از فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی سپاسگزاری می‌کنم و از تمام انسان‌هایی که اینجا هستند که در ۷۲ ساعت گذشته حتی لحظه‌ای ننشستند. نخستین بیمارستان مجهز و دائمی تنفسی ارتش روز ۲۳ تیرماه گذشته در زاهدان افتتاح شد.

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
مماشات نخواهم کرد
… باز دم آنها گرم! / آقای رئیسی! فکر می‌کردیم شما که بیایید شایسته سالاری حاکم می‌شود
با اتحاد شورا و شهردار رشت فضای خوبی برای توسعه و تعالی رشت حکم فرماست
تقدیر از فعالین نماز اداره کل بیمه سلامت گیلان
شستشوی و لایروبی بیش از یک هزار کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای گیلان
۲۸ جوان منتخب جشنواره “جوانان برتر ایران زمین” تجلیل شدند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.