به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ به منظور توسعه و ارتقای آموزش پزشکی، دومین مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور مسوولان و جمعی از اساتید دانشگاه، در دانشکده شرق گیلان (لنگرود) افتتاح شد. در این خصوص، ۳۰ یونیت، در این مرکز مورد تجهیز قرار گرفت. دکتر حسین همتی- معاون آموزشی دانشگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ به منظور توسعه و ارتقای آموزش پزشکی، دومین مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور مسوولان و جمعی از اساتید دانشگاه، در دانشکده شرق گیلان (لنگرود) افتتاح شد. در این خصوص، ۳۰ یونیت، در این مرکز مورد تجهیز قرار گرفت.

دکتر حسین همتی- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم افتتاح این مرکز، با تاکید بر صرفه جویی در هزینه و زمان، اظهار داشت: مرکز آزمون الکترونیک، تحلیل دقیق آزمون ها و همچنین نزدیک شدن به نتیجه واقعی آزمون را در پی دارد. در این زمینه، با برگزاری آزمون بدون کاغذ، حفاظت از محیط زیست، که یکی از برنامه های راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است نیز محقق خواهد شد.

وی با اشاره به رتبه خوب دانشگاه در این زمینه، یادآور شد: این مرکز دومین مرکز آزمون الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است. در این راستا، مرکز جامع آزمون الکترونیک در سایت لاکان با ٢٠٠ یونیت و مرکز آزمون الکترونیک در پردیس بین الملل انزلی با ۶۰ یونیت، در دست تجهیز است.

 گفتنی است: پروژه مرکز آزمون الکترونیک دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان، با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان و در فضایی به مساحت ۱۵۰ متر مربع، از شهریورماه سال جاری آغاز به کار کرد و در بهمن نیز به بهره برداری رسید.