به گزارش اختصاصی صفیر .مراسم معارفه رئیس دانشگاه فومن امروز به دنباله معارفه های دیگر شهرستان در دانشگاه پیام نورو با حضور دکتر بردبارمعاونت دانشگاه پیام نور گیلان و دکتر قیاسی و کادر آموزشی دانشگاه پیام نور فومن در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. دکتر بردبار  معاون دانشگاه  پیام نور گیلان  و رئیس دانشگاه […]

 

به گزارش اختصاصی صفیر .مراسم معارفه رئیس دانشگاه فومن امروز به دنباله معارفه های دیگر شهرستان در دانشگاه پیام نورو با حضور دکتر بردبارمعاونت دانشگاه پیام نور گیلان و دکتر قیاسی و کادر آموزشی دانشگاه پیام نور فومن در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر بردبار  معاون دانشگاه  پیام نور گیلان  و رئیس دانشگاه پیام نور رشت در این مراسم ضمن  تقدیر از زحمات جناب دکتر حمیدی فر  گفت:تغییرات همیشه بوده و هست  و امکانات دانشگاه فومن به حدی نبوده که جناب دکتر حمیدی فر قدرت مانور داشته باشند.

وی با اشاره به تلاشهای زیاد ایشان گفت: ما از تجارب و ثابقه  ایشان در جاهای بالاتری استفاده خواهیم کرد.

دکتر بردبار با بیان اینکه مروت پور با حفظ سمت اینجا  خدمت خواهند کرد گفت:وی ریاست واحد  دانشگاه خشکبیجار و عضو هیئت علمی دانشگاه رودسر هستند.

وی مروت پور را جوانی با اخلاق و با پتانسیل بالا خواند و گفت: امیدوارم ایشان چشم انداز خوبی در دانشگاه فومن ایجاد کند .

دکتر بردبار به تفاوت سلیقه ای بین مدیران و کارکنان اشاره و افزود:با تمام سلیقه ها تلاش کنیم در کنار هم و با همکاری هم و کمک به جناب مروت پور آینده خوبی را برای دانشگاه پیام نورفومن رقم زنیم.

دکتر حمیدی فر نیز در این مراسم ضمن عرض تبریک خدمت جناب مروت پور  گفت:  دانشگاه مبداء تحولات و توسعه هاست  و پیشرفتها از دانشگاهها اغاز می شود.

وی به  پیشرفتهای دانشگاههای ایران در بخشهای علمی،هوا فضا،نانوو انرژی هسته ای اشاره و افزود:دانشگاه پیام نور توانسته نقشهایی بی بدیل ایفا کند.

وی به حضور ۹ ساله اش در دانشگاه پیام نور فومن اشاره و تاکید کرد؛ما در سال ۸۶ این واحد دانشگاهی را با تمام کاستی ها و فاقد تجهیزات تحویل گرفتیم و مشکلات زیادی را متحمل شدیم زیرا این مجموعه برای دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اجاره ای است.

وی از ساخت ساختمان جدید دانشگاه پیام نور فومن  با پیشرفت ۴۰ درصدی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع خبر داد و گفت:امیدوارم با تلاش جناب مروت پور و نماینده و فرماندار این ساختمان به زودی آماده شود.حمیدی فر چالشهای دانشگاه پیام نور فومن را ساختمان دانشگاه خواند و افزود:این دانشگاه در شان شهرستان و دانشجویان نیست.

وی افزود: اگر هم نباشم ولی پیگیری و همکاری در زمینه ساختمان دانشگاه خواهم داشت زیرا این دانشجویان فرزندان ما هستند و این شهر با سابقه فرهنگی بالاست.

دکتر حمیدی فر ضمن تقدیر از همه ی آنانی که در طی این سالها با ایشان همکاری داشتند از جمله فرمانداران قبلی جناب شعبانی- فلاح شجاعی-قربانزاده-مومن زاده و اسماعیل پور و همچنین از دانشجویان دانشگاه نیز طلب هلالیت خواست.

علی مروت پوررئیس دانشگاه پیام نور خشکبیجار که  امروز به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور فومن برگزیده شد گفت:من ضمن خدا قوت به جناب حمیدی فر باید بگویم  از جزئیات و امکانات این دانشگاه اطلاع دارمو با کمی و کاستی هایش آشنا هستم و این مشکلات در دانشگاههای پیام نور کم و بیش هست.

وی از کارکنان و اعضای هیئت علمی  خواست تا با کمک همدیگر مشکلات را حل  وبا تعامل به سمت اصلاح برویم .

مروت پور با اشاره به اینکه ساخت دانشگاه پیام نور در گیلان اولویت اول با شهرستان انزلی و بعد فومن است گفت: نگاه من در درجه اول به بهداشت روانی محیط کاریم است و اعتقاد دارم با ایجاد فضایی ارام و توام با  بهداشت روانی  می توان به اهداف آموزشی رسید.

وی تصریح کرد آینده کشور به دست دانشجویان همین دانشگا ههاست  و مشکلات دانشگاه و ضرر سیستم به ضرر من و سودش برای من و جامعه است  پس تلاش کنیم به سمت سوددهی برویم.

مروت پور تعالی سیستم آموزشی را به تلاش کل مجموعه نسبت داد و گفت:شاید دیدگاها متفاوت باشد ولی از تمام ظرفیتها استفاده خواهم کرد.

مراسم معارفه رئیس دانشگاه پیام نور فومن  در دنباله معارفه های شهرستان فومن  در جای خود نیاز به تعامل دارد چراکه این معارفه بسیار غریبانه برگزار شد و نیاز بود که با حضور فرماندار و نماینده برگزار می شد تا آنها از نزدیک ساختمان و مشکلات را می دیدند./خبرنگار؛زلیخا صفری

photo_2017-03-13_03-16-14 photo_2017-03-13_03-16-09 photo_2017-03-13_03-16-01 photo_2017-03-13_03-15-56 photo_2017-03-13_03-15-51 photo_2017-03-13_03-15-44 photo_2017-03-13_03-15-37 photo_2017-03-13_03-15-31 photo_2017-03-13_03-15-27 photo_2017-03-13_03-15-21