صفیر گیلان؛فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز سالمند از کانون بازنشستگان شهرداری بازدید و از زحمات آنان قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت شیرزاد بازنشستگان را از سرمایه های مهم کشور دانست و اظهار کرد : به وجود بازنشستگان عزیز افتخار می کنیم و تکریم […]

صفیر گیلان؛فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز سالمند از کانون بازنشستگان شهرداری بازدید و از زحمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت شیرزاد بازنشستگان را از سرمایه های مهم کشور دانست و اظهار کرد : به وجود بازنشستگان عزیز افتخار می کنیم و تکریم از این سرمایه های ارزشمند باید همواره در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه سرپرست شهرداری رشت به پرداخت مطالبات و معوقات مربوط به سال گذشته بازنشستگان شهرداری توجه و دقت نظر داشته باشد افزود: پرداخت مطالبات بازنشستگان شهرداری با سرعت بیشتری انجام شود.
شیرزاد به برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری رشت توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تاکید کرد و گفت: بهره مندی از تجارب ارزشمند بازنشستگان شهرداری رشت می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات فعلی این مجموعه باشد.
انتهای پیام