صفیر گیلان؛مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، باغ موزه دفاع مقدس را یک مجموعه فرهنگی دانست و تصریح کرد: امیدواریم با احداث این فضای فرهنگی معنوی نقش خودمان را در بازگو کردن رشادت ها و ایثارگری ها و مجاهدت های رزمندگانی گیلانی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کنیم.

به گزارش صفیر گیلان؛به نقل از  روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به همراه حجت الاسلام و المسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و فرمانده پایگاله مقاومت بسیج شهید افتخاری با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  با سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل دیدار و گفتگو نمود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز و انتصاب سرهنگ حبیبی به سمت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، شهدا را محور اعتماد و وحدت حداکثری مردم دانست و افزود: در سال‌های گذشته برنامه‌های خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اجرا شده، اما قصد داریم فصل جدیدی از همکاری، تعامل و هم‌افزایی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

دائمی از آمادگی کامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استات گیلان برای همکاری ‌و مشارکت با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اجرای برنامه‌های فرهنگی خبر داد .

سرهنگ حسن حبیبی در این دیدار، راه شهدا را راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت دانست و اظهار کرد: شهدا چراغ راه ملت برای انجام تکلیف هستند. وی با اشاره به احداث باغ موزه دفاع مقدس استان گیلان در سه فاز، افزود: عملیات اجرایی پروژه را در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار آغاز کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، باغ موزه دفاع مقدس را یک مجموعه فرهنگی دانست و تصریح کرد: امیدواریم با احداث این فضای فرهنگی معنوی نقش خودمان را در بازگو کردن رشادت ها و ایثارگری ها و مجاهدت های رزمندگانی گیلانی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کنیم.

حبیبی، باغ موزه دفاع مقدس را فرصتی برای نشر ارزش های دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ و معارف دفاع مقدس هستیم.