معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان امروز با پیشکسوت دوومیدانی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش امروز در سفر به گیلان به همراه سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور برای دیدار و گفت‌وگو با حسین خلیلی در منزل این پیشکسوت دوومیدانی گیلان حضور یافت.

او در این دیدار با تأکید بر ضرورت تکریم از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور برای این قهرمان اسبق دوومیدانی گیلان آرزوی صحت و طول عمر با عزت کرد.

عزت و امنیت ایران مرهون خون شهدا است

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در دیدار با خانواده معظم شهید ورزشکار علیرضا نامدار گفت: امنیت، عزت و آرامشی که امروز در کشور داریم، مرهون شهدا است.

فیروزی افزود: شهید علیرضا نامدار ورزشکار، ادیب و شاعر اهل ذوق و فرهیخته بود که جان خود را در راه پاسداری از وطن در ۸ سال دفاع مقدس به نظام اسلامی تقدیم کرد.

او تصریح کرد: انتقال پیام و ادامه مسیر و راه شهدا باید استمرار یابد و شهدا الگو و مرجع هستند و باید از این عزیزان درس بگیریم.

دیدار با خانواده معظم شهید ورزشکار علیرضا نامدار

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان صبح امروز نیز با حضور در گلزار شهدای رشت و قرائت فاتحه با شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

تجدید میثاق با شهدا

در سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به گیلان، چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل رشت با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان و فاز یک و دو دیواره صخره نوردی مجموعه یادگار امام (ره) رشت با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین نخستین نمایشگاه و مراسم تجلیل از فعالان صنعت ورزش کشور در گیلان با عنوان عزت و پیشرفت در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت افتتاح خواهد شد.