رئیس پارک علم و فناوری گیلان منصوب شد+ متن حکم

  پرینت
رئیس پارک علم و فناوری گیلان منصوب شد+ متن حکم
شناسه خبر : 16726 | تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1397 - 10:12 | 2743 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

  صفیر گیلان؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، علی باستی را به سمت رئیس پارک علم و فناوری گیلان منصوب کرد.   در حکم منصور غلامی خطاب به علی باستی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، به موجب این حکم […]

 

صفیر گیلان؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، علی باستی را به سمت رئیس پارک علم و فناوری گیلان منصوب کرد.

 

در حکم منصور غلامی خطاب به علی باستی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت «رئیس پارک علم و فناوری گیلان» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود که با مشارکت و ایفای نقش مؤثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه و همراهی و همکاری با نقش آفرینان اصلی این زیست بوم و همچنین توسعه کیفی مؤسسات مستقر در پارک در کنار توسعه کمی آنها، زمینه توسعه کسب و کار مؤسسات و حضور آنان در بازار‌های فرامنطقه ای، ملی و بین المللی را در سر لوحه کار خویش قرار دهید.

در این راستا تعامل مؤثر با مدیران اجرایی استان برای تأمین زیر ساخت‌های لازم برای استقرار و حل مشکلات پیش روی توسعه کسب و کار مؤسسات و همچنین ایجاد روابط نظام مند، مؤثر و هدفمند با دانشگاه‌های استان برای بهره گیری دانشگاهیان از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری در جهت تجاری سازی دستاورد‌های علمی و پژوهشی آنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

امید است که تنوع بخشی به منابع مالی مورد نیاز پارک علم و فناوری، افزایش نسبت درآمد‌های اختصاصی پارک به اعتبارات ملی و استانی و بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه کالبدی پارک مورد اهتمام ویژه جنابعالی و همکاران قرار گیرد.

انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی به انجام رسانید.

شایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد‌های دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، در مراکز دولتی و خصوصی نقشی شایسته درنظام علم و فناوری ایفا نمایید.

گفتنی است؛ علی باستی متولد سال ۱۳۵۲ در شهر رشت است و دانش آموخته دوره دکترای تخصصی رشته مهندسی مکانیک، ساخت و تولید از دانشگاه صنعتی توکیو و در حال حاضر عضو هیأت علمی (دانشیار) دانشگاه گیلان است.

از جمله سوابق علی باستی؛

معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان، دبیر معاونان دانشجویی منطقه ۲ کشور، معاونت پژوهش و فناوری دانشکده فنی و مدیریت گروه مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان، عضو شورای انضباطی مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال ۹۴ تاکنون از جمله سابق باستی بود.

کسب رتبه اول در مقطع کارشناسی ارشد در بین تمامی رشته های زیر گروه مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی شریف و دریافت جایزه و لوح افتخار از وزیر آموزش عالی وقت، دریافت بورس تحصیلی از وزارت تحصیلات، فرهنگ، ورزش، علوم و فن آوری کشور ژاپن برای تحصیل در مقطع دکترا، استاد نمونه از منظر دانشجویان گروه مهندسی مکانیک، دانشگاه گیلان در هشت دوره پیاپی، کسب جایزه و عنوان پژوهشگر برتر از معاونت پژوهشی دانشگاه گیلان در سال ۱۳۹۰ و تأسیس هسته فناور در مرکز رشد دانشگاه گیلان از افتخارات باستی است.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات مجید متقی طلب، رئیس سابق پارک علم و فناوری گیلان در مدت زمان تصدی این مسؤولیت قدردانی کرد.

معاونت اداری و مالی دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان، معاونت آموزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان، مدیر دفتر سنجش و نظارت دانشگاه گیلان، رئیس سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی گیلان، رئیس پارک علم و فناوری گیلان، رئیس شیکه پارک های علم و فناوری کشور های اسلامی (INSTP) {عضو سازمان همکاری های اسلامی} و دبیر فن بازار جمهوری اسلامی ایران نیز از سوابق مجید متقی طلب بود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد
جامعه‌سازی و انسان سازی از اثرات اجتماعی شهید و شهادت است
اصناف گیلان، موافق بی بندو باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
قدرت بسیج،گستردگی بسیج با نگاه همدلی و امید آفرینانه برای جامعه کار و تولید استان است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.