صفیرگیلان/فرمانده سپاه قدس گیلان از رسانه ها خواست تا با امید آفرینی و ایمان ایجاد انگیزه را بیشتر کنند زیرا این به منافع ملی گره خورده است و راهبرد رسانه با مطالبه گری،نقد منصفانه و بیان نکات مثبت و منفی باشد تا با اتحاد ایجاد امید که تحقق شعار سال را در پی دارد فراهم شود.

اختصاصی/ صفیر گیلان ؛سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی در اولین نشست خبری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال جدید گفت: سال جدید انشالله سالی پر خیر و برکت باشد زیرا این سال با رمضان شروع شده و با رمضان به پایان می رسد.

وی سال جاری را سال شهدایی خواند و گفت ؛ این سال به جهت برگزاری کنگره شهدای گیلان سالی فرهنگی خواهد بود.

سردار دامغانی به شعار سال که مزین به سال جهش تولید ،مشارکت مردمی توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شده اشاره و افزود؛علت اصلی شعار سال به جهت چالش اقتصادی است زیرا دشمن تمام تلاش خود را را برای فروپاشی اقتصادی دارد.
دامغانی حل مشکلات اقتصادی که در حوزه مشکلات تولید و جهش تولید است را یک امر مهم و از نقاط مثبت شعار سال خواند و افزود؛این مشکلات با مشارکت مردمی قابل حل است.
فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکهنباید در این شعار مشارکت مردمی با خصوصی سازی سو برداشت شود گفت ؛مشارکت احاد مردم فقط مشارکت سرمایه نیست بلکه با همت مردم و مشارکت است که جهش تولید اتفاق می افتاد.
وی از نگاه حضرت آقا

چالش رسانه ای را بزرگترین چالش خواند و گفت:رسانه های قوی در عقب راندن دشمن نقش بسیار مهمی دارند و موفقیت در این زمان با رسانه قوی است.

سردار دامغانی پیروز میدان رسانه ای را در جهان کنونی از آن کسی خواند که کنش موثری داشته باشد و بتواند همه را همراه این میدان و کنش بکند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تولید محتوایی را بسیار اثر گذار خواند و گفت ؛امروز باید با کشف و آموزش استعدادها و پرورش آنها تولیدات رسانه ای را با هنر عجین کرد تا تولیدات رسانه اثر گذار باشد.

سردار دامغانی به جشنواره مدرسه عشق که توسط گروه فرهنگی سپاه برنامه ریزی شده اشاره و افزود؛این جشنواره می تواند خلأ تولیدات محتوایی در زمینه فرهنگی و هنری را در نبرد با دشمن را پر کند.

وی جشنواره را با ۱۰ محور و ارسال ۷۵هزار اثر خواند و گفت ؛به،جهت نبرد غزه و فلسطین یک محور هم اضافه شد که جشنواره به ۱۱ محور رسید.

سردار دامغانی با بیان اینکه در جشنواره مدرسه عشق ایمان به ظرفیت مردمی در هر عرصه جهش آفرین است و مسئولان ایمان داشته باشند گفت ؛تا امروز ۲۹۰۰ اثر به مرحله رقابت کشوری راه یافت که ۳۵۰ اثر به مرحله نهایی رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان از رسانه ها خواست تا با امید آفرینی و ایمان ایجاد انگیزه را بیشتر کنند زیرا این به منافع ملی گره خورده است و راهبرد رسانه با مطالبه گری،نقد منصفانه و بیان نکات مثبت و منفی باشد تا با اتحاد ایجاد امید که تحقق شعار سال را در پی دارد فراهم شود

 

گفتنی است جشنواره مدرسه عشق با حضور ۳۰۰میهمان در ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۵ عصر در تالار مرکزی رشت برگزار می شود

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری