صفیر گیلان؛نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بزرگ روحانیون این است که بر اساس بیانیه گام دوم، درباره گذشته سیاه نمایی نکنند و نقاط نورانی را برجسته کنند، گفت: تبلیغ دین خدا رسالت بزرگی بوده که بر عهده روحانیون گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل، معاونین و جمعی از رؤسای شهرستانی اداره کل تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان، با بیان اینکه رسالت طلبه‌ها ویژه است، اظهار کرد: امام باقر (ع) نقش ویژه‌ای در نشر و معرفی فقه اسلامی دارند.

وی با اشاره به اینکه عالمان شیعه از فرصت‌های ایجاد شده اگر چه سخت اما به خوبی استفاده می‌کردند، بیان کرد: امروز همه ابزارهای رسالت دین در اختیار ما قرار دارد و بستر فراهم شده است و مردم ایران برای لباس روحانیت احترام قائل هستند و به آنها اعتماد دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بزرگ روحانیون این است که بر اساس بیانیه گام دوم، درباره گذشته سیاه نمایی نکنند و نقاط نورانی را برجسته کنند، گفت: تبلیغ دین خدا رسالت بزرگی بوده که بر عهده روحانیون گذاشته شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه اساس انقلاب فرهنگ و تمدن سازی است، تصریح کرد: نظام اسلامی بر مبنای تقویت باورهای دینی بنا شده و روحانیون باید به این نکته توجه کنند.

وی با بیان اینکه اگر کار برای خدا باشد مدیریت مخلصانه و سعه صدر افزایش می‌یابد، بیان کرد: کار مخلصانه برای خدا باعث می‌شود که مدیران به زیردستان خود رحم کرده و در پی هوا و هوس خود نباشند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر تقویت ارتباط روحانیون با مردم و علمای هر منطقه، اضافه کرد: روحانیون و مبلغان باید در راستای تحقق منویات رهبری و شعار سال به سایرین کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مسئله عفاف و حجاب، عنوان کرد: نباید برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه تنها به ستاد امر به معروف تکیه کرد و از آنجایی که مسئولین نیز در اجرای این مورد شجاعت کافی ندارند لذا روحانیون وظیفه سنگینی برای ساماندهی به این مورد دارند.