اختصاصی/صفیر گیلان؛محمد نقی رنجبر چوبه انتخاب فرد اصلح توسط مردم با رسانه میسر خواهد شد زیرا نامزدهای انتخاباتی خود را معرفی می کنند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛محمد نقی رنجبر چوبه نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با رسانه ها با بیان اینکه رسانه ها در شهرهای اسلامی مشارکت در انتخابات را با جریان سازی رسانه ای بیشتر کنند گفت:تلاش کنیم تا فرد اصلح از بین نامزدهایی که شورای نگهبان معرفی کرده انشالله انتخاب کنیم.

رسانه‌ها در انتخاب نماینده اصلح مردم را تنها نگذارند

وی افزود: انتخاب فرد اصلح توسط مردم با رسانه میسر خواهد شد زیرا نامزدهای انتخاباتی خود را معرفی می کنند.

رنجبر چوبه با بیان اینکه در چهار بخش اصول اصلی جامعه در شهرستان خودمان یعنی صومعه سرا در بخش سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی مشکلات داریم گفت: انشالله با تلاش رسانه و نخبگان این مشکلات رفع شود.

وی از حضور تمام تفکرها در این نشست بسیار ابراز خرسندی کرد و گفت: شما بعنوان مدافع حقوق ملت ورود کنید تا انتخاب خوب رقم بخورد و اگر شما بعنوان چشم بیدار و اگاه ورود کنید کمک بزرگ به جامعه خواهید کرد.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه صومعه سرا  در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این نشست گفت: در خصوص اشتغال که یکی از مهمترین مشکلات حوزه اقتصادی ما اشتغال است که فشار بیشتری به جوانان وارد می کند و دولت امروز توان ایجاد اشتغال راوان برای پوشش این مشکل را ندارد و تنها کاری که می توان انجام داد دعوت از سرمایه گزاران برای ورود در حوزه انتخابیه شهرستان خودمان که انشالله این اتفاق بدون مطالبه معقول و یا غیر معقول اتفاق بیافتد.

چوبه با تاکید بر راه اندازی مجدد و رفع موانع کارخانه های تعطیل در شهرستان گفت: در همین منطقه دو گور مدیر کارخانه با مشکلاتی که پیش اومده با اورده ۸۰۰ میلیارد تومان و ۱۴۰ کارگر تعطیل شد و تغییر نرخ ارز باعث این مشکل شد و صاحب کارخانه امروز در زندان است و کارخانه با ۱۰ نگهبان پابر جاست.

وی افزود؛ صومعه سرا محل زندگی من و زندگی کشاورزی من است و به شهرستان دیگر نخواهم رفت و حلقه اتصالی هم نخواهم داشت زیرا حلقه اتصال مانعه  از رسیدن مردم به نماینده است و ایجاد فساد می کند اگر چه دوستان کنار ما خواهند بود.

مالیات به شکل یک قانون مصوب و تصویب شده است

محمد نقی رنجبر چوبه در پاسخ به خبرنگار این رسانه که مشکل بیکاری  و حقوق پایین جامعه کارگری را مطرح نمود و اینکه حقوق مسئولان چندین ۱۰ برابر حقوق کارگران است  گفت:برای تعیین حقوق کارگران شورایی تحت عنوان شورای حقوق و دستمزد حقوق را تعیین می کند و همه می دانیم این حقوق کفاف زندگی کارگران را ندارد و باید توجه کنیم که صاحبان مشاغل و کارفرمایان امکان افزایش حقوق را دارند یا نه!

رنجبر چوبه تصریح کرد؛اعتقاد ما به کم بودن حقوق است ولی اینکه ما در مجلس اگر برویم بخواهیم حقوق را اضافه کنیم این تعیین حقوق در مجلس نیست ولی درخواست جمعی نمایندگان می تواند باشد.

نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در صومعه سرا در پاسخ به سوال اینکه امروز مالیات از جیب مردم ما پرداخت می شود و بیشترین فرار مالیاتی را مسئولان دارند گفت:مالیات به شکل یک قانون تصویب شده و قانون مصوب را نمی توان تغییر داد ولی اعتراض می توان بر ارزش افزوده مالیاتی داشت و این باید حل شود این ارزش افزوده هنوز مشخص نیست.

رنجبر چوبه در پاسخ به رسانه صفیر گیلان که مشکلات شهرستان آسفالت و اینکه شهرستان ورودی مشخص برای گردشگران و مسافران ندارد را مطرح نمود؟ گفت:آسفالت با داستانهایی که داشتیم مشخص شد اتفاقی نیافتاده زیرا اگر به تنیان بروید می بینید که مردم چه مشکلاتی دارند و ما آمروز تلاش داریم تا شعار آسفالت را حذف کنیم چون ورود نماینده به آسفالت اتفاق خوب نیست زیرا شورای شهر و راه و شهرسازی و بنیاد مسکن این وطیفه را دارد و حتی در بحث ورودی شهر هم شهرداری باید برنامه ریزی داشته باشد.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری