صفیر گیلان؛حسین خیرخواه  رئیس دادگستری شهرستان صومعه سرادر نشست خبری  رسانه را ابزار تحقق عدالت خواند و گفت: خبرنگاران تلاش کنند تا قضاوت نکنند بلکه با اطلاع رسانی قضاوت را بر عهده تشخیص مردمی گذاشته و جانبدارانه رفتار کنند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛حسین خیرخواه  رئیس دادگستری شهرستان صومعه سرادر نشست خبری  رسانه را ابزار تحقق عدالت خواند و گفت: خبرنگاران تلاش کنند تا قضاوت نکنند بلکه با اطلاع رسانی قضاوت را بر عهده تشخیص مردمی گذاشته و جانبدارانه رفتار کنند.

خیرخواه با تاکید بر اینکه رسانه خود را مردم گرا کنید گفت: دایره دید اخبار خود را با تولید محتوا وسیع تر کنید زیرا شما اهل قلم هستید.

رئیس دادگستری شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه یک سایت خبری باید همه ی جوانب جامعه را ببیند گفت: افراد با سلیقه های متفاوت مخاطب شما هستند و پایگاه شما باید سلیقه  ها را تماما”بشناسد و  ببیند .

خیر خواه اصول مداری و حق مداری را مد نظر رسانه ها دانست و تاکید کرد؛ تلاش کنیم تا سر بدهیم ولی اصل خود را ندهیم و دین خود را با دنیا و پای دنیا خرج نکنیم.

ایشان نگاه بی طرفانه و خیر خواهانه از اهل قلم را در توسعه کشور بسیار اثر گذار خواند و گفت: با همت شما و وحدت ،کنار هم بودن شما ساماندهی مدیریت کنیم.

رئیس دادگستری صومعه سرا با تاکید بر اینکه دستگاه قضا رسانه را ابزار دنیای ندیده و نمی بیند بلکه یک ارتباط خوب و تعاملی می بیند .

حتی اگر ماهی های توی آب بمیرند

خیر خواه به مهمترین چالش شهرستان صومعه سرا در حوزه آب کشاورزی اشاره و افزود: ما در شهرستان آب بندانهای زیادی داریم که اولویت استفاده از آب بندان با کشاورزی و شالی کاری  است و حتی اگر ماهی های توی آب بمیرند که نخواهند مرد اب در اولویت اول برای مصارف برنج است .

خیر خواه افکار عمومی و هدایت درست این افکار را مهمترین سرمایه هر حکومت و دولتها دانست و گفت: مسئولان نگاه خیر خواهانه را زمانی محقق می کنند که مردم همراهشان باشند و این همراهی با ابزار رسانه مقدور خواهد شد.

ایشان از برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر توسط ددگستری شهرستان خبر داد و گفت: حجت الاسلام عادلی سخنران این یادواره هستند که امروز در خدمت ایشان هستیم.

ایشان همچنین ضمن تبریک به دادستان شهرستان جناب بشری بخاطر اینکه قاضی نمونه شدند گفت: این نشانه درایت ایشان و همراهی رسانه ها بوده است.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری