اختصاصی/صفیر گیلان؛سرپرست فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه رسانه  ناظر و چشم بینا  جامعه است که با همدلی در ارتقای شهرستان نگاه خاص دارد گفت ؛ رسانه باید مطالبه گر باشد، نگاه تخریب گرایانه مطالبه گری نیست.

اختصاصی/صفیر گیلان ؛ اسفندیار جوشن سرپرست فرماندار صومعه‌سرا در نشست صمیمی با رسانه های مکتوب و مجازی با بیان اینکه کار رسانه یک هنر است و خبرنگاران در عرصه آگهی بخشی نقش پر رنگ دارند گفت ؛جهاد تبیین که نگاه حضرت آقا است و خبرنگاران افسران این جهاد  تبیین هستید .

وی تصریح کرد ؛اگررسانه نباشید دشمن از مظلوم ظالم و از ظالم مظلوم می سازد و اگر ما تبیین نکنیم دشمن  در تمام کارها از ما پیشی می گیرد و خدمات ما را برعکس جلوه  می کند.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا به  بیان دست اوردهای انقلاب و خدمات انقلاب در طی ۴دهه اشاره و افزود ؛خدمات نظام قابل مقایسه با گذشته نیست من امروز از شما تشکر دارم که برای شناساندن و معرفی دستاوردها پا به پای مسئولان هستید.

جوشن  دیدار با رسانه را خواسته قلبی خود  خواند و گفت :با کمک رسانه در راستای خواسته حضرت آقا  که همان جهاد تبیین بیشتر  گام برداریم.

وی نقد سازنده را بهترین راهکار برای حل مشکلات جامعه خواند و گفت ؛رسانه اگر نقد دارد صد در صد  دلسوز جامعه و مردم است و دلش  برای شهر و روستا و دیارش می تپد.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه رسانه  ناظر و چشم بینا  جامعه است که با همدلی در ارتقای شهرستان نگاه خاص دارد گفت ؛ رسانه باید مطالبه گر باشد، نگاه تخریب گرایانه مطالبه گری نیست.

جوشن از نشست صمیمی  خود و مدیران شهرستان با صادقی نیارکی  رئیس کل دادگستری گیلان خبر داد و گفت؛  مدیر کل دادگستری گیلان  شهرستان گفت  شهرستان صومعه سرا شهرستانی سیاسی است زیرا  مردم عوام هم خواص هستند و مردم عوام که کار خواص را میکند نشانه بلوغ سیاسی است.

سرپرست فرمانداری صومعه با بیان اینکه در این شهرستان مطالبه گری بالاست و من باید درمکان شیشه ای زندگی کنم تا بتوانم کار را پیش ببرم گفت؛ا نقد منصفانه شما  و شنیدن حرف مردم به ما کمک می کنید و امیدوارم مسائل فرهنگی شهرستان را بشنویم و در راستای رفع آن گام برداریم.

جوشن  تصریح کرد؛ در اتاق بنده به روی همه باز است و تاکید دارم درب اتاق مدیران شهرستان نیز به روی همه مردم باز باشد زیرا بنا به فرمایش رئیس جمهور  جناب دکتر رئیسی ما نوکر مردم هستیم.

وی پرداختن به حوزه گردشگری را یک رویکرد جدید خواند و گفت ؛شهرستان صومعه سرا با ظرفیت بالقوه که در حوزه های مختلف دارد نیازمند نگاه ویژه مسئولان حوزه گردشگری  و دستگاه متولی است تا با صنایع دستی رونق اقتصادی را داشته باشیم.

در جلسه امروز مهمترین مطالبی که خبرنگاران از زبان مردم مطالبه نمودند شامل،دغدغه زباله،پروژه های نیمه تمام با ۲۱سال سن، نبود شهرداری در ضیابر،نبود ادارات در شهرها،فضای ورزش،زباله،سد معبر،آسفالت،تعامل ضعیف مدیران،مشکلات برق،راه،آب شرب و اینترنت و … بود

 

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری