اختصاصی/صفیر گیلان ؛آیت الله رضا رمضانی  شامگاه امشب در جمع خبرنگاران در شهرستان صومعه سرا با تاکید بر اینکه رسانه ها روایتگر گفتمان انقلاب و دستاوردهای انقلاب باشند گفت ؛با روایتگر ی رسانه ساختار نظام اسلامی بیشتر تبیین و برای مردم شفاف سازی می شود

اختصاصی/صفیر گیلان ؛آیت الله رضا رمضانی  شامگاه امشب در جمع خبرنگاران در شهرستان صومعه سرا با تاکید بر اینکه رسانه ها روایتگر گفتمان انقلاب و دستاوردهای انقلاب باشند گفت ؛با روایتگر ی رسانه ساختار نظام اسلامی بیشتر تبیین و برای مردم شفاف سازی می شود.

وی تصریح کرد ؛ در ساختار نظام اسلامی مردم در سرنوشت خود حضور و با انتخاب مستقیم خود  افراد را وارد مجلس و شورای شهر و خبرگان می کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه خبرگان رهبری تعیین رهبری،صیانت از جایگاه ولایت و نظارت بر عملکرد است افزود؛نمایندگان خبرگان در انتصابات زیاد ورود نمی کنند ولی شاید نظر بدهند.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه خبرگان در ۵دوره به مهمترین مسائل و مباحث اقتصادی ،اجتماعی،سیاسی و فرهنگی کشور پرداخته و حتی در مسائل نظامهم نظراتی داشته گفت ؛خبرگان در خصوص مسائل استانها و شهرستانها تذکراتی در غالب گروه جمعی دارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ظرفیت شهرستان صومعه سرا در بخش صنعتی و زراعی افزود؛باید کاندیداها به این امور بیشتر بپردازند و تسهیل گری ایجاد کنند.

نامزد انتخابات خبرگان رهبری در گیلان همچنین پرداختن به مشکلات اقتصادی را توسط خبرگان رهبری در اجلاسیه ها مهم خواند و افزود ؛ در هر اجلاسیه ۱۶نطق پیش از دستور داریم که دغدغه های کلان کشور در آن مطرح است.

وی با بیان اینکه حضور خبرگان رهبری و عملکردشان ملموس نیست گفت ؛ اگر گاهی نمایندگان با خبرگان جمع شوند و نقطه نظرات را در یک بسته سازنده ارائه دهند اتفاقات  خوبی خواهد افتاد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ سخنرانی در جای جای مناطق گیلان داشتیم گفت ؛ در این مدت ۳۶سفر استانی نیز داشتیم که بتوانیم بیشتر از نزدیک در جمع مردم و شنیدن مشکلاتشان باشیم.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری