صفیر گیلان؛مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این همایش با اشاره به رسالت بزرگ خبرنگاران در جامعه اظهار کرد: در یک نظام مردم سالاری، رسانه و مطبوعات یکی از ارکان اصلی آن بوده و اگر به هر شکلی به این رکن آسیب وارد شود جبران آن نیازمند سالیان متمادی است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ابوذر گیلان با حضور مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین امام جمعه شهرستان بندرانزلی، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، مصطفی پور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گیلان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان و مقامات استانی و کشوری در مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این همایش با اشاره به رسالت بزرگ خبرنگاران در جامعه اظهار کرد: در یک نظام مردم سالاری، رسانه و مطبوعات یکی از ارکان اصلی آن بوده و اگر به هر شکلی به این رکن آسیب وارد شود جبران آن نیازمند سالیان متمادی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این مراسم با بیان اینکه اهالی قلم امین مردم و مسوولان هستند، اظهار کرد: بسیار خرسندم که در دومین سال پیاپی بزرگترین جشنواره رسانه‌ای گیلان در سازنان منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود و از این بابت خدارا شاکر هستم.
علی توسط اکبری مقدم با اشاره به حضور مستمر اصحاب رسانه در تمامی بحران‌های جامعه گفت: رسانه یک رسالت مهم در جامعه است زیرا خبرنگاران در راستای حل مشکلات جامعه و کشور نقش بسیار مهمی دارند زیرا بدون حضور اصحاب رسانه هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.
علی اوسط اکبری مقدم با بیان اینکه رسانه‌ها در تعالی و رشد اقتصادی و فرهنگی کشور نقش بسزایی دارند، افزود: اصحاب رسانه صاحبان علم و اندیشه هستند و در نظام جمهوری اسلامی شاهد این هستیم که رسانه‌های متعددی آزادانه فعالیت می‌کنند.
وی با تاکید بر لزوم پرهیز از حاشیه سازی توسط رسانه‌ها، اضافه کرد: بدون کمک اصحاب رسانه تحولی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و غیره رخ نمی‌دهد و انتظار داریم با انتقادهای مثبت توسط رسانه‌ها از انحرافات جلوگیری و پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه در یک نظام مردم سالاری رسانه و مطبوعات ارکان اصلی آن نظام هستند، بیان کرد: اگر ۶ ماه در استان فضای مجازی به مسائل زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بپردازیم بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری