صفیر گیلان،آرش مارکت تلاش شده تا با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، دسرها، نوشیدنی ها و خدمات متفاوت با ذائقه تمامی اقوام کشور و با الویت غذاهای محلی گیلان به ارائه خدمات گردد

به گزارش صفیر گیلان  و به نقل از دپارتمان رسانه شرکت انبوه سازان آرش، رستوران مدرن بام مرکز خرید آرش واقع در زیباکنار گیلان در طبقه فوقانی این مرکز خرید و در مساحت ۱۱۰۰ متر مربع در دو بخش مسقف و باز تشکیل شده است.

از مشخصات این رستوران می توان به طراحی منحصر به فرد در سبک مدرن و جانمایی متفاوت و زیبای میز و صندلی های بسیار مناسب و همچنین ارائه غذاهای متنوع و با کیفیت بسیار بالا در این محیط زیبا اشاره کرد.

این رستوران ظرفیت میزبانی ۲۰۰ نفر در قسمت مسقف و همین ظرفیت را در قسمت باز خود دارا است.

وجود یک رستوران مدرن در محیط تجاری موجب می‌شود تا مراجعه کنندگانی که می‌خواهند از این بازارچه خرید کرده و یا از برنامه های نمایشی و کنسرت ها بهره مند گردند، بتوانند از فضای رستورانی با کیفیت و غذاهایی متنوع بهره مند شوند.

دررستوران آرش مارکت تلاش شده تا با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی ،دسرها،نوشیدنی ها و خدمات متفاوت با ذائقه تمامی اقوام کشور و با الویت غذاهای محلی گیلان به ارائه خدمات گردد.

رستوران بازارچه از سه بخش صبحانه، ناهار (داخل سالن و بیرون بر) و شام تشکیل می گردد.

در بخش بیرون بر برای تمامی عزیزانی که در شهرک های آرش ساکن هستند و سایر مشتریان گرامی با اشتراک مشخص و بصورت پکیجی برای آنان ارسال خواهد شد.

در کنار این خدمات در رستوران موزیک زنده، کافی شاپ، سالادبار و چای بار و کیک نیز از دیگر خدمات پیش بینی شده در فضای رستوران آرش مارکت است.

بخش دیگر خدمات رستوران مرکز خرید آرش یخچال ویترینی غذای آماده است که انواع کباب ها در داخل آن قرار می گریدکه داخل یک تاپینگ قرار خواهند گرفت که این بخش هم رستوران را تغذیه می کند و هم با تماس بیرونی مشتریان گرامی و دریافت سفارش، گوشت آماده طبخ پک شده با پیک برای آنان ارسال خواهد شد.

بخش دیگر خدمات این رستوران صبحانه، ناهار و شام برای ساکنین منطقه زیباکنار و گردشگران و کارکنان غرفه های مرکز خرید آرش است که دارای منوی متفاوت تر است.

در این راستا با یک شرکت خوب در حال مذاکره هستیم که کار بسته بندی غذا را انجام می دهد تا از ظرفهای برنج تا خورشت و وکیوم کردن تا لیبل آن بصورت شیک صورت پذیرد که در نظر گرفتن یک اشانتیون از سوی رستوران نیز بعنوان مخلفات در کنار غذای سفارش داده شده از جمله‌ خدمات این رستوران خواهد بود.

در بخش شام هم سرو استیک، کباب ها و مزه ها و یکسری غذاهای فرنگی مانند پیتزا و پاستا در دستور کار راه اندازی قرار دارد.

قطعاً مشتری های گرامی پس از افتتاح رستوران میزها را رزرو خواهند کرد، چون طراحی و دکوراسیون، موزیک زنده و منوی غذای با کیفیت رستوران متمایز و خاص خواهد بود.

همچنین کانتر بار رستوران و کافی شاپ بسیار بزرگ است که از جمله این خدمات متمایز استیک ها و آتش بازی های آن، نوشیدنی های سرد و گرم، سالاد بار با تنوع بالا و پخت کیک و چای بار، دمنوش بار و سایر خدمات کافه ای خواهد بود.

در آرش مارکت با ما همراه باشید….