فرماندار فومن در صدر هیئتی به بخش سردار جنگل شهرستان فومن سفر کرد و با مردم و خانواده شهدا دیدار و گفتگو کرد،

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن؛امروز دوشنبه ۱۱ دی، فرامرز مرجانی فرماندار شهرستان با حضور روسای ادارات خدمات رسان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در امامزاده عبدالله کلرم، از بخش سردارجنگل بازدید کرد.

رسیدگی به مسائل و مشکلات و چشم انداز های بخش سردارجنگل از برنامه آتی مدیران

فرماندار فومن در جلسه ای با حضور مدیران در بخشداری سردارجنگل، با اشاره به این که بازدید از بخش سردارجنگل جزو برنامه هایی بود که باید انجام می شد، گفت: پروژه های در دست اجرا و چشم انداز برنامه های آتی مدیران ادارات در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت احداث ساختمان ادارات خدمات رسان در این بخش و ارائه خدمات به شهروندان و روستاییان، خواستار همکاری دستگاه ها در تعرفه زمین و احداث ابنیه اداری شد.

فرماندار شهرستان با دریافت گزارش عملکرد بخشدار، شهردار ماکلوان و رئیس شورای بخش سردارجنگل، شنونده مسایل و مشکلات مدیران این بخش در خصوص مدیریت شهری و روستایی شد.

مرجانی، با مورد توجه قرار دادن پیش بینی کم آبی برای سال آینده، خواستار تمهیداندیشی مدیران بخش کشاورزی و آبیاری شد.

مرجانی با همراهی کارشناسان فرمانداری، ضمن حضور در روستای گسکره، درخصوص تعیین وضعیت حدمرز این روستا با روستاهای همجوار رهنمودهای لازم را بر اساس بررسی های انجام شده و تطبیق شرایط با قوانین، صادر کرد.

فرماندار شهرستان در بازدیدی که از زمین ورزشی روستای لتین پرد انجام داد بر لزوم همکاری ادارات و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه تاکید کرد.

مرجانی با حضور در روستای موسی کوه آلیان، بر نحوه احداث دکل مخابراتی اپراتور دوم در این روستا نظارت کرد.

وی ضمن گفتگو با عوامل اجرایی با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای تقویت پوشش مخابرات، گفت: بهبود ارتباطات مخابراتی از مطالبات مردم این منطقه می باشد.

فرماندار شهرستان فومن در بازدید از چاه آب روستای توسه کله، از مشکلات این پروژه مطلع شد.

در بازدید از پل قایقران روستای توسه کله، ضمن بررسی مشکل تردد اهالی، از وضعیت این پل اطلاع حاصل شد.

مرجانی فرماندار شهرستان فومن  امروز دوشنبه ۱۱ دی،با حضور روسای ادارات، با دو والده شهید دیدار کرد.

دیدار با مادران شهدا همزمان با روز مادر در سردار جنگل

فرماندار فومن با همراهی مدیران ادارات شهرستان با والده شهید محمد دلکش در روستای گسکره ملاقات کرد و فرارسیدن روز مادر را به این والده شهید بزرگوار تبریک گفت.

شهید گرانقدر، محمد دلکش، در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی دیواندره به فیض شهادت نائل آمد.

مرجانی همچنین با حضور در روستای شالتوک، روز مادر را به والده شهید عزیز، حسینعلی معصوم تبریک گفت.

شهید حسینعلی معصوم در سال ۱۳۶۱ در منطقه اهواز به افتخار شهادت نائل آمد.

در این ملاقات، فرامرز مرجانی با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به این روستا شامل نصب ۱ کیلومتر کابل خودنگهدار و آغاز عملیات اجرایی راه، ابراز امیدواری کرد که با ادامه خدمات دولت در مناطق کم برخوردار، موجبات رضایت مردم عزیز فراهم شود.

وی افزود: پروژه آسفالت راه این روستا به طول ۹۰۰ متر و با اعتبار حدود ۱،۵ کیلومتر در دست انجام است.

رئیس شورای بخش سردارجنگل با بیان این که خدمت رسانی به مردم مسئولیتی خطیر است، خواستار همکاری بیشتر و بهتر ادارات و متولیان با شوراها به عنوان پلی میان مردم و مسئولین شد.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری