به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛دکتر حعفرزاده نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلام در جشن «حماسه حضور» درسالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان فومن با اشاره به اینکه شهر فومن شهر عالمان و عارفان بزرگی است گفت: امروز حضور فرزند شهید سردار حجت نظری در شورای شهر تهران افتخار دیگری برای این شهرستان است. نماینده […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛دکتر حعفرزاده نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلام در جشن «حماسه حضور» درسالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان فومن با اشاره به اینکه شهر فومن شهر عالمان و عارفان بزرگی است گفت: امروز حضور فرزند شهید سردار حجت نظری در شورای شهر تهران افتخار دیگری برای این شهرستان است.

photo_2017-05-27_06-33-00

نماینده ردم رشتبا بیان اینکه شرکت در انتخابات اولین هدف ما بود گفت: آرای بالای مردم و حضور در انتخابات علاوه بر افزایش اقتدار ملی قدرت چانه زنی ما را در مجلس افزایش داد.

دکتر جعفرزاده با اشاره به اینکه مردم با حضور پای صندوقها حرف زدند گفت: این حرف زدن مردم پاسخ به انهایی بود که نسبت به آرامانها و اهداف انقلاب کم بین بودند.

نماینده مردم رشت درمجلس با اعلام این خبر که صدا و سیما در انتخابات با نمره بد مردود شد اظهار کرد؛اگر فضاهای مجازی نبودند و اطلاع رسانی نمی کردند شاید اتفاقات منفی رخ می داد.

ایشان برجام را از اتفاقات خوب کشور خواند و افزود: اگر برجام نبود معلوم نمی شد بر سر کشور ما چه اتفاقاتی رخ دهد.

دکتر جعفرزاده از فرماندار فومن خواست تا جشنهای پیروزی انتخاباتی را تداوم بخشیده و مردم شاد شوند و ما نباید مخالف شادی مردم باشیم و ما هر چیزی که با ارزشهای دینی و ملی ما مغایر نباشد مخالف هستیم .

وی تاکید کرد؛در دولت جدید ما تامین اجتماعی و هدفمندی یارانه ها را خواهیم داشتو تمام اقشار ضعیف و کم درآمد و جوان بیکار ،زنان سرپرست خانوار ،یتیم و معلول و… از این پوشش تامین اجتماعی برخوردار خواهند شد.

جعفرزاده با اشاره به اینکه شهر فومن شهر آیت الله بهجت (ره) است گفت:مردم این شهر ولایت مدار ،معتقد و پای انقلاب ایستاده و با حضور خود این ولایت مداری را ثابت کردند.

وی استان گیلان را جزء سه استان برتر کشور در انتخابات خواند و تصریح کرد؛ما گیلانیان به دولت جواب مثبت دادیم و امروز دولت باید به ما جواب مثبت بدهد و آن توسعه منطقه به ویژه گردشگری است.

دکتر جعفرزاده از همگان خواست تا با تمام توان کمک و همه با هم با دوستی و همیاری و کنار گذاشتن اختلافات برای آبادانی و پیشرفت گام بردارندو همه با هم ید واحد شوند..

دکتر جعفرزاده تاکید کرد؛ رشت بدون فومن معنا ندارد  و رشت بدون فومن فاقد معناست باید برای توسعه فومن و رفع مشکلات همه کمک کنیم تا فومنی متفاوت در طی این چهار سال بسازیم./خبرنگار؛زلیخا صفری راسته کناری