به گزارش صفیر گیلان؛فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اعتبارات ۲۸ میلیارد تومانی سال جاری برای این شهرستان ، گفت: در مقایسه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی سال ۹۵، امسال شاهد رشد ۸۰ درصدی اعتبارات هستیم. دکتر میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی صبح امروز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی که در سالن […]

 
به گزارش صفیر گیلان؛فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اعتبارات ۲۸ میلیارد تومانی سال جاری برای این شهرستان ، گفت: در مقایسه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی سال ۹۵، امسال شاهد رشد ۸۰ درصدی اعتبارات هستیم.

دکتر میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی صبح امروز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پرداخت مطالبات، تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های عمرانی جدید در صورت وجود اعتبارات کافی سه اولویت توزیع اعتبارات سال جاری در شهرستان انزلی است.

وی با بیان اینکه این اولویت بندی در توزیع اعتبارات به منظور بهره گیری مضاعف از میزان اعتبارات شهرستان انزلی است، گفت: البته هیچ گاه اعتبارات برای اجرای همه پروژه ها کافی نبوده و برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف نیازمند همت مضاعف همه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اعتبارات ۲۸ میلیارد تومانی سال ۹۶ برای این شهرستان، گفت: در مقایسه با اعتبارات ۱۵ میلیارد تومانی سال گذشته امسال در این زمینه شاهد رشد ۸۰ درصدی هستیم.

مومنی زاده همچنین خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات، ایجاد رفاه اجتماعی و جهش و توسعه شهرستان بندرانزلی باید اعتبارات بیشتری را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه امسال توزیع اعتبارات براساس میزان شاخص های بهره مندی در حوزه های مختلف صورت می گیرد، تصریح کرد: به طور مثال شاخص سرانه فرهنگی شهرستان بندرانزلی بالاتر از میانگین کشوری است و این سبب شده که نتوانیم آنگونه که شایسته بوده به این حوزه توجه نماییم.

مومنی زاده با تأکید بر گزارش واقعیات و پرهیز از هرگونه بزرگنمایی در حوزه های مختلف در سطح شهرستان، یادآورشد: برخی بزرگنمایی ها سبب می شود که نتوانیم در زمان توزیع اعتبارات به آن حوزه با وجود مشکلات، اعتباری اختصاص دهیم.

وی همچنین به پیگیری موافقت نامه ها از سوی مدیران دستگاه های مختلف تأکید کرد و ادامه داد: مسئولان باید پیگیر موافقت نامه های حوزه فعالیت خود باشند تا در زمان تخصیص اعتبارات، این اعتبارات به جای دیگری اختصاص نیابد.

فرماندارشهرستان بندر انزلی در ادامه از همه مدیران دستگاه های اجرایی خواستار شد بخشی از اعتبارات خود را در حوزه مناسب سازی اماکن خود به ویژه در حوزه فرهنگی تخصیص دهند.