صفیر گیلان؛بررسی تأمین گندم مورد نیاز این واحد تولیدی و سرعت بخشی در روند توزیع آرد در سطح استان گیلان از مواردی بود که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مورد بررسی قرار گرفته و دستورات مقتضی ابلاغ گردید.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی مهندس اکبری مقدم رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان به همراه معاون و مدیران معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری از چند واحد تولیدی در محدوده منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور در شهرک صنعتی شماره ۲ ابتدا از شرکت واروم گروپ یکی از بزرگترین شرکت های تولید تجهیزات برقی ضد حریق و انفجار که با سرمایه گذاری خارجی فعالیت می کند بازدید به عمل آورد و نسبت به رفع برخی موانع و مشکلات این شرکت دستورات لازم را صادر کرد.

در ادامه بازدید از مجموعه تولیدی توانگران صنعتی ونوس در طالب‌آباد از دیگر برنامه های بازدید میدانی از واحد های تولیدی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بود.این واحد تولید کننده انواع لوازم خانگی و آب گرم کن های برقی بوده که با ایجاد فرصت اشتغال مستقیم برای بیست و پنج نفر در بخش تولید ملی و صادراتی فعالیت می کند.

مهندس اکبری مقدم در ادامه روند بازدید میدانی از مجموعه تولید آرد ایران پادنگ بازدید به عمل آورد.

بنا بر این گزارش بررسی تأمین گندم مورد نیاز این واحد تولیدی و سرعت بخشی در روند توزیع آرد در سطح استان گیلان از مواردی بود که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مورد بررسی قرار گرفته و دستورات مقتضی ابلاغ گردید.

گفتنی است شرکت ایران پادنگ از سال ۱۳۶۴ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین واحدهای تولیدی در محدوده منطقه آزاد انزلی فعالیت می کند.