همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب در شهرستان فومن توسط محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب در شهرستان فومن توسط محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان با بیان این که سیاستمداری که دین و سیاست را در خدمت مردم و انقلاب با هم جمع کند پیروز است و حضرت امام خمینی (ره) در این زمینه رمز دین، سیاست و فرهنگ را می دانست و ان شاء الله پرچم انقلاب را به دستان مبارک امام عصر حضرت ولیعصر (عج) تحویل خواهیم داد.

در حاشیه این مراسم، کلیپ ویژه ای به منظور معرفی و آشنایی با زندگی و مبارزات انقلابی شهید ابراهیم جعفری اولین شهید فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان اکران شد.

افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب

به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس انقلاب شامل تصاویر شهدای انقلاب اسلامی شهرستان فومن و راهپیمایی های پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان با حضور مسئولین افتتاح شد.
این نمایشگاه با حضور محمدرضا محسنی فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان فومن افتتاح شد و تعداد ۱۱۰ قطعه عکس در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
محسنی در حاشیه این برنامه، از نمایشگاه جنبی محصولات بافتنی منقش به آیات قرآنی به مناسبت هفته زن بازدید کرد.

رژه خودرویی، موتوری و ماشین آلات کشاورزی

در اولین روز از چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مسئولان شهرستان، رژه خودرویی، موتوری و ماشین آلات کشاورزی در شهرستان فومن برگزار شد.
این رژه با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی در روستای بویین

به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور محمدرضا محسنی فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان فومن، مزار شهدای انقلاب اسلامی در روستای بویین گلباران شد.
در این مراسم که با بزرگداشت شهید بزرگوار ابراهیم جعفری اولین شهید فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان همراه بود، مسئولین به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

دیدار مسئولین با فرزندان شهید انقلاب

فرماندار شهرستان فومن در اولین روز از دهه مبارک فجر با فرزندان شهید محمد کاظمی دیدار کرد.
فرماندار شهرستان که توسط امام جمعه شهرستان همراهی می شد، با ادای احترام به شهدای انقلاب و دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای بزرگوار نظام اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد: دیدار با خانواده محترم شهدا در اولین روز از پیروزی انقلاب اسلامی توفیق است زیرا ملت و مسئولین اقتدار نظام را مدیون مجاهدت و ایثار شهداء و صبر و استقامت و پایداری خانواده های معزز شهداء می دانند.

دیدار فرماندار شهرستان با جانباز انقلاب اسلامی

محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن با محسن جهانی از جانبازان انقلاب اسلامی ملاقات کرد.
محسنی فرماندار شهرستان همراه با حجت الاسلام والمسلمین نقدی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، از رشادت ها و ایستادگی جانبازان انقلاب و جنگ تحمیلی تقدیر کرد.