فرمانده فراجا با بیان اینکه عده‌ای کدخدامحور هستند تا خدامحور، گفت: روحیه شهدا خدامحوری و خداباوری است نه کدخدا محوری و تفکر شهدا، حقیر کردن و نمایش حقیرانه و ذلیلانه از دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، سردار احمدرضا رادان عصر یکشنبه در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان در مصلی رشت، اظهار کرد: هم رزمی و هم نوایی با شهدا مایه افتخار نظام اسلامی است و هر کس در این مسیر قدم بردارد سعادتمند می‌شود.

وی با اشاره به یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی و ۸ هزار شهید استان گیلان، افزود: برگزاری یادواره شهدا رویش اثرگذار و جامعه ساز انقلاب اسلامی است.

فرمانده فراجا به تشریح اثرگذاری شهدا در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی و فردی پرداخت و بیان کرد: فرهنگ و گفتمان شهدا گره گشای بسیاری از مشکلات و مسائل خواهد بود به شرطی به آن اعتقاد راسخ داشته باشیم.

سردار رادان با اشاره به فخر آفرینی گیلانی‌ها در عرصه‌های مختلف شکل گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون، اضافه کرد: مردم گیلان در عرصه‌های مختلف مایه فخر و مباهات بوده و هستند.

وی با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید استان گیلان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، افزود: تاریخ گیلان سلسله وار در مسیر شهادت، عزتمندی، اقتدارافرینی و رشادت حرکت می‌کند.

فرمانده فراجا با اشاره به کینه توزی ها و فشارهای همه جانبه دشمن علیه نظام اسلامی در این ۴۴ سال عمر با برکت انقلاب، بیان کرد: دشمن با این همه هجمه وحشیانه و ناجوانمردانه در این ۴۴ سال، نتوانست به اهداف شومش برسد.

سردار رادان با بیان اینکه انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی، شهدایی و الهی دارد، گفت: پشتوانه معنوی، اعتقادی و مردمی انقلاب اسلامی سپر بلای تمام مشکلات و چالش‌های همه جانبه دشمن علیه نظام شده است.

وی با بیان اینکه دشمن در ۴۴ سال اخیر راه به جایی نبرده است، افزود: در این ۴۴ سال دشمنی و هجمه علیه انقلاب اسلامی نتوانست کاری انجام بدهد یقیناً ۴۴ سال دیگر هم نخواهد نتوانست.

فرمانده فراجا با بیان اینکه گنجینه انقلاب اسلامی از بین رفتنی نیست، گفت: اثر وجودی شهدا و مکتب شهدایی مانع از شکست و ضربه خوردن انقلاب اسلامی شده است.

سردار رادان با بیان اینکه فرهنگ شهدای انقلاب اسلامی نشأت گرفته از شهدای کربلا و عاشورای حسینی است، تصریح کرد: فرهنگ عاشورایی شهدای انقلاب اسلامی اجازه خدشه دار شده به این نظام را نخواهد داد و تضمین کننده امنیت و آسایش کشور است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خط قرمز شهدا است، افزود: شهدا به ولی فقیه و رهبری اقتدا کردند و حریم ولایت خط قرمز شهدا است و باید به تبعیت از شهدا، پیرو این تفکر باشیم.

فرمانده فراجا با بیان اینکه سیره اخلاقی شهدا سرنوشت ساز و آینده ساز است، گفت: پاسداری از راه انقلاب و رهبری مطالبه مهم و جدی شهدا است.

سردار رادان با تصریح بر اینکه مسیر و جریان شهدا استمرار، دوام و قوام انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: قدم گذاری در مسیر شهدا یک سبک زندگی است و باید این فرهنگ در جامعه الگوسازی شود.

وی با بیان اینکه تصعیف جایگاه رهبری انقلاب هدف اصلی دشمن است، افزود: دشمن بی رحمانه به رهبری و ولایت فقیه حمله کرده است.

فرمانده فراجا با بیان اینکه عده‌ای کدخدامحور هستند تا خدامحور، گفت: روحیه شهدا خدامحوری و خداباوری است نه کدخدا محوری و تفکر شهدا، حقیر کردن و نمایش حقیرانه و ذلیلانه از دشمن است.