به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از رشت؛ثابت قدم خواستار رعایت نگاه عدالت محوری شهرداران و شوراها شد/رونق فضای محلات ارزوی ماست/پاره بیجار از مناطق کم برخوردار است/ افرادی که مدعی فقر زدایی هستند فقط شعار ندهند. به گزارش زلیخا صفری ؛سیدمحمدعلی ثابت قدم عصر روز شنبه در مراسم افتتاح چهار پروژه جمع آوری آب […]

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از رشت؛ثابت قدم خواستار رعایت نگاه عدالت محوری شهرداران و شوراها شد/رونق فضای محلات ارزوی ماست/پاره بیجار از مناطق کم برخوردار است/ افرادی که مدعی فقر زدایی هستند فقط شعار ندهند.

به گزارش زلیخا صفری ؛سیدمحمدعلی ثابت قدم عصر روز شنبه در مراسم افتتاح چهار پروژه جمع آوری آب های سطحی در رشت در محله پاره بیجار و منطقه حمیدیان ودر کنار اهالی خوب منطقه حضور پیدا کرد .

پاره بیجار4

شهردارکلانشهر رشت در این مراسم بهره برداری   با اشاره به اینکه توجه به مناطق کم برخودار از برنامه های شهرداری رشت است گفت: من تمام تلاشم را برای تحقق این مهم با همکاری مجموعه شهرداری رشت به  کار گرفته ای و رسییدگی به این مناطق کم برخوردار طبق اندیشه و دستورات دینی ما الزامی است.
وی پاره بیجار را یکی از مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار عنوان و اظهار کرد: اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی در این منطقه در راستای توجه بیشتر به مناطق حاشیه شهر انجام گرفته است.
شهردار کلانشهر رشت با بیان این که رسیدگی و رفع مشکلات در مناطق کم برخوردار الزامی است، تصریح کرد: به عنوان یک مسوول در راستای عدالت اجتماعی ، قطعا باید توجه به مناطق کم برخوردار را مد نظر داشته باشیم.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به عدالت اجتماعی خاطر نشان کرد: نگاه عدالت محور باید در سیاست های شهر ، شهرداری و شورا نهادینه شود.
شهردار کلانشهر رشت بیان داشت: افرادی که مدعی فقرزدایی هستند ، بدانند که حرف هایشان نباید در حد شعار باشد، بلکه بایستی به آن عمل کنند.

ثابت قدم مردمان مناطق کم برخوردار را حافظان نظام و انقلاب خواند و گفت:کمک به تعالی در کاهش فقر و محرومیت  قابل اجرایی است.

وی امیدوار شد تا به زودی فضای محلات رونق پیدا کند و مردم این فضا را حس کنند و ما هم خدمت گذاران خوبی برای شما باشیم در کنار آن شما نیز حقوق شهروندی را رعایت کنید.

در این برنامه اعضای شوراهای شهر و شهردار منطقه ۴ رشت و مسئول امور حمل و نقل و اهالی منزقه حضور داشتند .

پاره بیجار 6 پاره بیجار2 پاره بیجار1 پاره بیجار 7 پاره بیجار3 پاره بیجار5