سرهنگ ولی رحمانی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده های معظم شهداء ارتش، جانبازان عزیز ارتشی و تمام دلاور مردان غیور ارتش تبریک می گویم و توفیق روز افزون جان برکفان این عرصه را از خداوند منان خواستارم.

اختصاصی/صفیر گیلان؛فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به دلاورمردان ارتش به خصوص خانواده های گرانقدر شهدا و جانبازان ارتش تبریک گفت.
سرهنگ ولی رحمانی ضمن تبریک روز ارتش، نیروهای ارتشی را خادمان صدیق عرصه‌ امنیت و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی توصیف کرد.
سرهنگ رحمانی اظهار داشت: ۲۹ فروردین که در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی نامیده شده، یادآور رشادت‌های دلاور مردانی است که با الهام از مکتب غنی عاشورا شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و نه تنها در دوران سراسر شور و افتخار دفاع مقدس بلکه در سال‌های پس از جنگ هم در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان، از استقلال و آزادی این مرز و بوم الهی دفاع کردند.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: فرزندان عزیز ملت بزرگ ایران در ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ایفای رسالت بزرگ خود در کمک به حفظ تمامیت ارضی کشور، در مواقع لزوم از جمله بروز حوادث طبیعی و سیل زدگان گلستان هم در خدمت مردم بوده و در کمک رسانی به آسیب دیدگان و جلب رضایت پروردگار، با همتی مضاعف کوشیده و این مجموعه عظیم را به یکی از پشتوانه‌های بسیار مهم نظام اسلامی تبدیل نمودند.
سرهنگ ولی رحمانی اذعان داشت: امروز ایران اسلامی دارای یکی از قدرتمندترین ارتش‌ها در جهان است که امنیت، آرامش و عزت را برای مردم به ارمغان آورده است. اینجانب بیست و نهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی نیروهای شجاع و فداکار این نیرو و خانواده های گرامی آنان در استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سایه توجهات خداوند بزرگ همواره موفق و موید باشید.
اینجانب ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده های معظم شهداء ارتش، جانبازان عزیز ارتشی و تمام دلاور مردان غیور ارتش تبریک می گویم و توفیق روز افزون جان برکفان این عرصه را از خداوند منان خواستارم.
همچنین این روز را خدمت فرمانده کل قوا امام خامنه ای مدظله العالی وفرماندهان، سربازان و رزمندگان همیشه قهرمان وپر فتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه ۱۱۰۰۰ نیروی بهداشتی درمانی و یاوران سلامت ارتش که همگام با مدافعان سلامت وزارت بهداشت درمبارزه با ویروس کرونا جانانه به مردم خدمت می کنند صمیمانه تبریک و تهنیت وخسته نباشید عرض می کنیم.