به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ همزمان با روز جهانی قدس تعداد ۴۳ هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با حضور آیت الله رسول فلاحتی در ورزشگاه شهید عضدی رشت توزیع شد. امام جمعه رشت در مراسم مذکور اظهار کرد: به پیشگاه حامی قدس و جبهه مقاومت سردار شهید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ همزمان با روز جهانی قدس تعداد ۴۳ هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با حضور آیت الله رسول فلاحتی در ورزشگاه شهید عضدی رشت توزیع شد.

امام جمعه رشت در مراسم مذکور اظهار کرد: به پیشگاه حامی قدس و جبهه مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همه فاتحان این عرصه از جمله سردار محمدعلی حق بین فاتح نبل و الزهرا سوریه درود و سلام می فرستم.

فلاحتی؛روز جهانی قدس نماد بزرگ مقاومت برای تمام ملت ها است

وی با قدردانی از همه مردم ولایتمدار گیلان که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شهرهای استان را به وضعیت نارنجی و زرد رساندند، بیان کرد: آغاز هفته بسیج سازندگی را به همه تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر می کنم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از مواریث بزرگ امام(ره) به عنوان نماد بزرگ مقاومت برای تمام ملت ها شده است، خاطرنشان کرد: روز قدس تنها متعلق به ملت ایران نیست و در این روز اجتماع های عظیم مردمی در کشورهای مختلف علیه مستکبران فریاد سر می دهند و این ادامه و امتداد روز قدس است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، روز جهانی قدس را نماد مقاومت برای همه ملت های زیر چکمه ظالمان عنوان کرد و افزود: امروز تمام ملت ها به این باور رسیدند که با مقاومت می توان با قدرت های استکباری مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه انتفاضه جدید در حال شکل گیری است، تصریح کرد: انتفاضه جدید تمام مستکبران دنیا را شامل می شود و از نتایج آن خروج آمریکایی ها از غرب آسیا و از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی است.