به گزارش صفیر گیلان؛میرشمس مومن‌زاده فرماندار جدید رشت عصرروز گذشته در جلسه معارفه خود با اشاره به اینکه باید امنیت، نظم و آرامش را برای مردم تامین کنیم تا بتوانیم با کمک مردم این کشور را بسازیم افزود: مردم صاحبان اصلی کشور هستند. فرماندار جدید رشت در این مراسم انقلاب اسلامی را میراثی ارزشمند و حاصل مبارزات […]

به گزارش صفیر گیلان؛میرشمس مومن‌زاده فرماندار جدید رشت عصرروز گذشته در جلسه معارفه خود با اشاره به اینکه باید امنیت، نظم و آرامش را برای مردم تامین کنیم تا بتوانیم با کمک مردم این کشور را بسازیم افزود: مردم صاحبان اصلی کشور هستند.

فرماندار جدید رشت در این مراسم انقلاب اسلامی را میراثی ارزشمند و حاصل مبارزات صدها  و هزاران شهید و جانباز دانست و عنوان داشت: تمام مدیران کشور باید از تمام ظرفیت خود برای تحقق اهداف انقلاب استفاده کنند.

فرماندار جدید شهرستان رشت با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور از فرهنگ نشأت می‌گیرد، گفت: در یک جامعه فرهنگی است که هم‌افزایی، دوستی، انسجام، وحدت و خدمت به مردم صورت می‌گیرد.

وی افزود:همه مسئولان باید هدفمند، برنامه محور، به دور از روزمرگی و با کار جهادی برای خدمت به مردم تلاش کنند.

فرماندار شهرستان رشت امنیت را بستر توسعه و پیشرفت دانست عنوان داشت: ما به‌عنوان مسئولان اجرایی باید تلاش کنیم تا امنیت لازم را برای سرمایه‌گذاری در کشور ایجاد کنیم.

مومنی‌زاده همچنین ادامه داد: روش کار ما اعتدال در سیاست، عقلانیت، تدبیر در امور، تلاش برای افزایش اعتماد مردم و استفاده از همه ظرفیت‌ها در شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیار از مشکلات کشور برگرفته از معضلات فرهنگی است تصریح کرد: جامعه فرهنگی دارای وحدت، انسجام، پویایی و همگرایی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است.

مومنی‌زاده با اعلام اینکه این شهرستان دارای افتخارات فراوانی در طول تاریخ است ابراز داشت: وجود بیش از ۷۰ هزاراراضی کشاورزی و هزار هکتار باغ چای برخی از ظرفیت‌های شهرستان رشت در حوزه کشاورزی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت گفت: با همکاری، هم‌افزایی و بهره‌مندی از رهنمود‌های استاندار گیلان می‌توانیم سبب توسعه شهرستان رشت شویم.