صفیر گیلان؛رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی از زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه به جهت کسب رتبه برتر گیلان در پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا تقدیر کرد.

صفیر گیلان؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گیلان با صدور پیامی از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی اصحاب رسانه، خبرنگاران و صاحبان اندیشه به جهت مشارکت فعالانه آن‌ها در کسب رتبه نخست گیلان در پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا کشور، تقدیر کرد.

در پیام تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است: اصحاب رسانه، خبرنگاران، صاحبان جراید، مطبوعات و صاحبان تفکر و اندیشه، همیشه ی تاریخ در اطلاع‌رسانی، روشنگری، شفافیت، پیوند عمیق ملت با مسوولین و پیگیری مطالبات گروه‌های صنفی و مردمی، پای ثابت میادین هستند و زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه آن‌ها فراموش‌شدنی نیست.
در طول دوران بحران کرونا و فراز و نشیب‌های آن، اصحاب رسانه و خبرنگاران، دوشادوش مدافعان سلامت، در زمینه پیشگیری، درمان و اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع و به‌اندازه در حفظ، پایداری و ارتقا و اعتلای نظام سلامت تلاش کرده و همچنان نیز پای‌کار هستند.
با تلاش و کوشش شبانه روزی مجموعه بهداشت و درمان استان و حمایت های معنوی اصحاب رسانه رسانه‌های فراگیر و فعالان فضای مجازی، به ویژه رسانه ملی، استان گیلان رتبه نخست بالاترین توانست، بالاترین درصد پوشش واکسیناسیون کرونا را از آن خود کند.
این‌جانب، ضمن تبریک این موفقیت به‌تمامی مردم گیلان، از زحمات یکایک خبرنگاران، صاحبان رسانه‌ها و مطبوعات استان تقدیر کرده و حیاتی سراسر سلامت و تندرستی را برای همگان آرزومندم.