رئیس پلیس‌ راه گیلان؛

زنده سوختن وحشتناک کارگران گیلانی در تصادف/عدم رعایت حق تقدم توسط راننده پراید+ببینید

  پرینت
زنده سوختن وحشتناک کارگران گیلانی در تصادف/عدم رعایت حق تقدم توسط راننده پراید+ببینید
شناسه خبر : 49460 | تاریخ انتشار : 23 شهریور 1400 - 20:45 | 124 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

رئیس پلیس‌ راه گیلان با اشاره به عدم رعایت حق تقدم توسط راننده پراید گفت: طبق نظریه کارشناسی اولیه سواری پراید از راه فرعی و بدون رعایت حق تقدم وارد راه اصلی شد

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ؛سرهنگ جاور صفاری امروز در گفت‌وگو یی با اشاره به جزئیاتی از سانحه رانندگی شب گذشته در جاده پیر بازار رشت در محدوده کیشستان اظهار کرد: سانحه برخورد یک دستگاه سواری سمند به سواری پراید ساعت ۱۹:۳۰ به اطلاع پلیس رسانده شده است.

وی در گفتگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه هر پنج سرنشین سواری پراید مرد و کارگر ساختمانی بوده‌اند و در پی برخورد و آتش گرفتن خودرو، در دم جان باختند، افزود: راننده سواری سمند نیز در این سانحه دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس‌ راه گیلان با اشاره به عدم رعایت حق تقدم توسط راننده پراید گفت: طبق نظریه کارشناسی اولیه سواری پراید از راه فرعی و بدون رعایت حق تقدم وارد راه اصلی شد و کماکان علت حادثه در دست بررسی است.

صفاری با اشاره به طول ۴۲ کیلومتری محور پیر بازار به صومعه‌سرا بیان کرد: این محور جزو نقاط حادثه‌خیز و نواقص آن بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه بخشی از محور پیر بازار به صومعه‌سرا در حال تعریض است، افزود: بخشی از نواقص موجود رفع شده اما همچنان بخش عمده‌ای از نواقص در محور باقی است.

 تصادف مرگبار در حادثه تلخ ترافیکی گیلان

رئیس اورژانس گیلان اعلام کرده که در سانحه تصادف شب گذشته جاده پیربازار، سواری پراید دچار حریق شد و ۵ تن از سرنشینان آن در اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.

دکتر اسدی همچنین گفت که پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی، راننده سمند را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان پورسینای رشت انتقال دادند.

شهرام مؤمنی، رئیس سازمان آتش نشانی رشت نیز  اظهار کرد که در پی اعلام این حادثه به آتش نشانی سه تن از نجات گران و دو افسر ارشد این سازمان سریعاً به محل حادثه واقع در جاده پیربازار اعزام شدند.

مؤمنی همچنین  با ابراز تأسف به دلیل به خارج از حوزه استحفاظی بودن و بعد مسافت محل حادثه، گفت که متأسفانه تیم نجات با اجساد سوخته سرنشینان مواجه شدند و نهایتاً نسبت به خارج کردن اجساد از لابه لای آهن پاره ها اقدام شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.